den stora GNÄLL tråden

den stora GNÄLL tråden
Image.jpg

den stora GNÄLL tråden
Jävligt slött och dåligt gnäll här. Kom igen liksom, det är faktiskt den stora gnälltråden! Inget jäkla fjuttande med nästäppa och spik i foten.

den stora GNÄLL tråden
Jeppe_E sa:
Peth sa:
Vernersson sa:
Henrik_E sa:
Han skrev faktiskt idot.

Att man fan aldrig kan läsa ordentligt! :-O
Sikket ålahue man är! :-/

Svenska ffs!

Det är ju svenska, till skillnad då, mot norrländska.

Menvaf... här lägger man upp bollen genom att klaga på avsaknaden av svenska och samtidigt infoga en engelsk akronym och ingen nappar. Upprörande!

den stora GNÄLL tråden
Varför i helvete finns det inga bra restauranger i närheten som man kan cykla till. Varför i helvete är det vara kebabsvarvare och thailändska jävlar som gör mat!
Jag vill ha schnitzel! Starköl! Pannbiff! Fläsk! Korvstroganoff!
Man vill ju ha ett mål med cyklingen, dra iväg några mil och käka nåt gött!
Va fan!

den stora GNÄLL tråden
Du får väl cykla runt runt runt i stan. Folk på bonnalandet har har för dålig smak för att det ska löna sig med annat än flottdrypande snabbmat där.

den stora GNÄLL tråden
Henrik_E sa:
Du får väl cykla runt runt runt i stan. Folk på bonnalandet har har för dålig smak för att det ska löna sig med annat än flottdrypande snabbmat där.

Det är så jävla mycket folk , rödljus och brummande mördarmaskiner där!
Jag tog en vecka gammal matlåda. Perfekt!

den stora GNÄLL tråden
Vad in i självaste %#?! var det för nolla de lyckats plocka in som producent av dagens avslutningsetappen på TdS? Personen borde beläggas med livstids förbud mot att producera längdskidor efter den "insatsen".

den stora GNÄLL tråden
fhloston sa:
De enda som, på riktigt, kan gnälla språkligt, är väl de från Gnällbältet?

Och vad är väl gnällbältedialekt i jämförelse med denna helvetiska finlands"svenskan"? Di pRaeTARR soM oM Di har KoKKEN i MoNNeN. Sluta vandalisera svenskan och håll er till den inavlade finskan åtminstonde! Och allra helst på andra sidan östersjön!

den stora GNÄLL tråden
Drosa sa:
fhloston sa:
De enda som, på riktigt, kan gnälla språkligt, är väl de från Gnällbältet?

Och vad är väl gnällbältedialekt i jämförelse med denna helvetiska finlands"svenskan"? Di pRaeTARR soM oM Di har KoKKEN i MoNNeN. Sluta vandalisera svenskan och håll er till den inavlade finskan åtminstonde! Och allra helst på andra sidan östersjön!

Svenske KoKKEN från Mupparna?

den stora GNÄLL tråden
Diskbråck i nacken, diskbråck i ryggen, ischias, hemorrojder, & SÄR SKRIVNING! Hur i ända innihelvete kan vuxna människor särskriva? Skärp er för helvete! & skäms, era luspudlar till fubbickar!
Det är ju naturligtvis en sak om man är dyslektiker, men majoriteten som skriver så infernaliskt uselt är ju uppenbart inte ordblinda då de oftast stavar helt rätt men ändå så fel.
Grillad kyckling lever med kul potatis..
Lång hårig kvinna sökes, osv, mm, etc.
Eller när bilister ska svänga vänster i en rondell. Blinkar vänster genom hela rondellen, (helt i sin ordning även om man inte måste göra det) sen när de svänger höger ut ur rondellajäveln då blinkar idioterna fortfarande vänster!
Anglifieringen av det svenska språket är en annan sak som är osannolikt idiotisk.
Samt en hel massa andra saker som irriterar skiten ur mig.
Mer gnäll kommer, var så säkra!
Nu blev jag så exalterad att jag säkert stavat fel nånstans..

den stora GNÄLL tråden
Laederlappen sa:
Diskbråck i nacken, diskbråck i ryggen, ischias, hemorrojder, & SÄR SKRIVNING! Hur i ända innihelvete kan vuxna människor särskriva? Skärp er för helvete! & skäms, era luspudlar till fubbickar!
Det är ju naturligtvis en sak om man är dyslektiker, men majoriteten som skriver så infernaliskt uselt är ju uppenbart inte ordblinda då de oftast stavar helt rätt men ändå så fel.
Eller när bilister ska svänga vänster i en rondell. Blinkar vänster genom hela rondellen, (helt i sin ordning även om man inte måste göra det) sen när de svänger höger ut ur rondellajäveln då blinkar idioterna fortfarande vänster!
Anglifieringen av det svenska språket är en annan sak som är osannolikt idiotisk.

Tyvärr så tror jag svaret är så enkelt att det kan stavas mobil telefon.....

den stora GNÄLL tråden
Är sur över att chefen har köpt en ny cykel. En Giant Full E plus 2.
Här sitter man och funderar på hur man ska lösa ett inköp av en ny cykel, och han går och köper en fullsuspension, MED EL, FÖR ATT PENDLA! >:(

den stora GNÄLL tråden
Fan! Idag var det inte en enda dumskalle som tutade och pekade på den grusade
cykelbanan eller liknande. Alla var bara vänliga och solen sken emellanåt och det var
ingen vind överhuvudtaget. Jag menar, va van skall jag få adrenalinpåslaget ifrån
när det är så här!

den stora GNÄLL tråden
Helvete. Var nere på Sportson. Självklart har dom rea, hittar en RM Altitude 750, med dropper. Testkörde lite, fan va gött det var. OCH SÅ ÄR DEN BARA I LARGE. >:(

den stora GNÄLL tråden
1888 sa:
cykelbanan eller liknande. Alla var bara vänliga och solen sken emellanåt och det var
ingen vind överhuvudtaget. Jag menar, va van skall jag få adrenalinpåslaget ifrån
när det är så här!
Jävla cyklister tror dom äger vägen.

den stora GNÄLL tråden
Laederlappen sa:

Blir lite osäker om detta underbara raljerande bara råka hamn under mitt inlägg eller om jag mot bättre vetande har provocerat Läderlappen.

Men IOM att jag är en slarvig peron när det kommer till svenska språket och var väl inte den mest engagerade eleven på svenska lektionerna. I samma veva som Google blev standard så haverera jag totalt...

Google: "menar du xxx?".

Lars: "..Ja , det gör jag!"

Och så gör man så i massa år så har man suddat bort massa kunskap.

MEN! Jag anser att det inte bara är skit med sär skrivning (medvetetet för att retas) , som tex när man ska söka saker på blocket så hittar jag och min sambo helt olika annonser pga jag söker ibland med en redig särskrivning. Man kan ju lugnt säga att jag är inte ensam om att dra isär saker som bör sitta ihop. Men jag försöker anstränga mig så att en text blir korrekt men framför allt lite underhållande.

Jag anspassar mig...likt en kackerlacka. :)

den stora GNÄLL tråden
Henrik_E sa:
1888 sa:
när det är så här!
Jävla cyklister tror dom äger vägen.

Så dags nu!
Har ju cyklat klart för idag, SKÄRP DEJ!

:)

den stora GNÄLL tråden
Nu har det varit lite väl tyst på den här tråden! Och det första jag vill gnälla på är särskrivningen av gnälltråden. Skitjobbigt att leta fram trådar när folk inte kan stava!

den stora GNÄLL tråden
Min Neo:s blåtand har stendött och jag måste skicka den till mantel för garantiutbyte. 2 veckor utan trainer mitt under mesta uppbyggnadsäsongen. Tur i skitturen att nästa vecka är vilovecka.

Senast ändrad:
den stora GNÄLL tråden
Bengt-re sa:
Det finns för många val! Så jävla kass att man måste välja! Fy fan!

Jag håller med här kommer man och ska köpa lunch åsså har dom typ 40 rätter att välja mellan !!! hur i h-e ska jag veta vad jag ska välja? och gud nåde om man ändrar efter man beställt, jag blir galen ...

den stora GNÄLL tråden
Scale60 sa:
Bengt-re sa:

Jag håller med här kommer man och ska köpa lunch åsså har dom typ 40 rätter att välja mellan !!! hur i h-e ska jag veta vad jag ska välja? och gud nåde om man ändrar efter man beställt, jag blir galen ...

Ja! Och så väljer man något och får en dysmakande nåldyna medans kollegans val var något som lät sådär, men visade sig vara supergott. Va va! Skall det vara såhär?

den stora GNÄLL tråden
Bengt-re sa:
Scale60 sa:
Bengt-re sa:

Ja! Och så väljer man något och får en dysmakande nåldyna medans kollegans val var något som lät sådär, men visade sig vara supergott. Va va! Skall det vara såhär?

Precis :D

Tillbaka
Topp