Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jeppe_E sa:
Jaha? Är det så mycket att gnälla över.. Du sover ju åtminstone. ;)
Bengt-re sa:Jeppe_E sa:
Lite småfånigt att sova?!
Jeppe_E sa:Bengt-re sa:Jeppe_E sa:
Lite småfånigt att sova?!
Livet är för kort för att sovas bort ;)
Pelle Hå sa:Jävligt slött och dåligt gnäll här. Kom igen liksom, det är faktiskt den stora gnälltråden! Inget jäkla fjuttande med nästäppa och spik i foten.
Vernersson sa:Henrik_E sa:Han skrev faktiskt idot.
Att man fan aldrig kan läsa ordentligt! :-O
Sikket ålahue man är! :-/
Peth sa:Vernersson sa:Henrik_E sa:Han skrev faktiskt idot.
Svenska ffs!
Henrik_E sa:Ålahue, är det något för sillstrypare?
Jeppe_E sa:Peth sa:Vernersson sa:Henrik_E sa:Han skrev faktiskt idot.
Svenska ffs!
Det är ju svenska, till skillnad då, mot norrländska.
Henrik_E sa:Du får väl cykla runt runt runt i stan. Folk på bonnalandet har har för dålig smak för att det ska löna sig med annat än flottdrypande snabbmat där.
Miss Lycka sa:Vacchi brukar sköta sig.
fhloston sa:De enda som, på riktigt, kan gnälla språkligt, är väl de från Gnällbältet?
Drosa sa:fhloston sa:De enda som, på riktigt, kan gnälla språkligt, är väl de från Gnällbältet?
Och vad är väl gnällbältedialekt i jämförelse med denna helvetiska finlands"svenskan"? Di pRaeTARR soM oM Di har KoKKEN i MoNNeN. Sluta vandalisera svenskan och håll er till den inavlade finskan åtminstonde! Och allra helst på andra sidan östersjön!
Laederlappen sa:Diskbråck i nacken, diskbråck i ryggen, ischias, hemorrojder, & SÄR SKRIVNING! Hur i ända innihelvete kan vuxna människor särskriva? Skärp er för helvete! & skäms, era luspudlar till fubbickar!
Det är ju naturligtvis en sak om man är dyslektiker, men majoriteten som skriver så infernaliskt uselt är ju uppenbart inte ordblinda då de oftast stavar helt rätt men ändå så fel.
Grillad kyckling lever med kul potatis..
Lång hårig kvinna sökes, osv, mm, etc.
Eller när bilister ska svänga vänster i en rondell. Blinkar vänster genom hela rondellen, (helt i sin ordning även om man inte måste göra det) sen när de svänger höger ut ur rondellajäveln då blinkar idioterna fortfarande vänster!
Anglifieringen av det svenska språket är en annan sak som är osannolikt idiotisk.
Samt en hel massa andra saker som irriterar skiten ur mig.
Mer gnäll kommer, var så säkra!
Nu blev jag så exalterad att jag säkert stavat fel nånstans..
Det där är ingen annons, det där är en styggelse...Vernersson sa:Sa du sär skriva?
Denna dök upp på Fejjan för ngn dag sedan ;-)
Läs & njut! :-D
Vilket svin. Sparka honom på pungen!Maakus sa:Är sur över att chefen har köpt en ny cykel. En Giant Full E plus 2.
Här sitter man och funderar på hur man ska lösa ett inköp av en ny cykel, och han går och köper en fullsuspension, MED EL, FÖR ATT PENDLA! >:(
Jävla cyklister tror dom äger vägen.1888 sa:Fan! Idag var det inte en enda dumskalle som tutade och pekade på den grusade
cykelbanan eller liknande. Alla var bara vänliga och solen sken emellanåt och det var
ingen vind överhuvudtaget. Jag menar, va van skall jag få adrenalinpåslaget ifrån
när det är så här!
Laederlappen sa:Diskbråck i nacken, diskbråck i ryggen, ischias, hemorrojder, & SÄR SKRIVNING! Hur i ända innihelvete kan vuxna människor särskriva? Skärp er för helvete! & skäms, era luspudlar till fubbickar!
Det är ju naturligtvis en sak om man är dyslektiker, men majoriteten som skriver så infernaliskt uselt är ju uppenbart inte ordblinda då de oftast stavar helt rätt men ändå så fel.
Grillad kyckling lever med kul potatis..
Lång hårig kvinna sökes, osv, mm, etc.
Eller när bilister ska svänga vänster i en rondell. Blinkar vänster genom hela rondellen, (helt i sin ordning även om man inte måste göra det) sen när de svänger höger ut ur rondellajäveln då blinkar idioterna fortfarande vänster!
Anglifieringen av det svenska språket är en annan sak som är osannolikt idiotisk.
Samt en hel massa andra saker som irriterar skiten ur mig.
Mer gnäll kommer, var så säkra!
Nu blev jag så exalterad att jag säkert stavat fel nånstans..
Henrik_E sa:Jävla cyklister tror dom äger vägen.1888 sa:Fan! Idag var det inte en enda dumskalle som tutade och pekade på den grusade
cykelbanan eller liknande. Alla var bara vänliga och solen sken emellanåt och det var
ingen vind överhuvudtaget. Jag menar, va van skall jag få adrenalinpåslaget ifrån
när det är så här!
Pfaff sa:"Men IOM att jag är en slarvig peron när det kommer till svenska språket"
Jäpp!
Skärpning där!
Bengt-re sa:Det finns för många val! Så jävla kass att man måste välja! Fy fan!
Scale60 sa:Bengt-re sa:Det finns för många val! Så jävla kass att man måste välja! Fy fan!
Jag håller med här kommer man och ska köpa lunch åsså har dom typ 40 rätter att välja mellan !!! hur i h-e ska jag veta vad jag ska välja? och gud nåde om man ändrar efter man beställt, jag blir galen ...
Bengt-re sa:Scale60 sa:Bengt-re sa:Det finns för många val! Så jävla kass att man måste välja! Fy fan!
Jag håller med här kommer man och ska köpa lunch åsså har dom typ 40 rätter att välja mellan !!! hur i h-e ska jag veta vad jag ska välja? och gud nåde om man ändrar efter man beställt, jag blir galen ...
Ja! Och så väljer man något och får en dysmakande nåldyna medans kollegans val var något som lät sådär, men visade sig vara supergott. Va va! Skall det vara såhär?