Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
ooh mulligt värre :) fick mina nya däck och handskar idag, så det blev inget för mig, har krånglat me det istället =P
Tänkte dra till blixås imorgon förmiddag, och hittar inget på http://www.mkpionjar.nu om att det skulle vara nån enduro där på förmiddagen, betyder det att det är fritt fram för oss cyklister eller har vi speciella tider vi kan vara där avtalade med enduroförarna?
tisdag , torsdag och lördag e ju deras dagar så man skall väl inte vara där då men det går väl. Annars så funderar vi på att köra på söndag igen ifall du är hemma.
vi tänkte vara där från 9.30 eller så, fram till llunch.. Frågan är om det är några problem. Känns inte som att det borde vara det, men man får väl hålla utkik efter träningsledare antar jag..
har förmodlligen inte möjlighet att köra i helgen, därav att jag vill köra i veckan :)