Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill veta mer. Hur sitter den fast? Hur gjorde du den stadig så att den inte bara säckar ihop?700c sa:DIY-ade en väskamed inspiration från Swift.
MrGunnar sa:Klädde en sliten Brooks Cambium med jeans. Nitarna penslades med svart nagelack. Riktigt nöjd med resultatet.
Danne K sa:Sydde ett par väskor till cykeln.
om du inte jobbar med det får du gärna lägga upp ritningar :DDanne K sa:Sydde ett par väskor till cykeln.
Snyggt!Danne K sa:Sydde ett par väskor till cykeln.
MrGunnar sa:Klädde en sliten Brooks Cambium med jeans. Nitarna penslades med svart nagelack. Riktigt nöjd med resultatet.
Skogsgubben sa:Jag vill veta mer. Hur sitter den fast? Hur gjorde du den stadig så att den inte bara säckar ihop?700c sa:DIY-ade en väskamed inspiration från Swift.
Skogsgubben sa:Jag vill veta mer. Hur sitter den fast? Hur gjorde du den stadig så att den inte bara säckar ihop?700c sa:DIY-ade en väskamed inspiration från Swift.
konken sa:MrGunnar sa:Klädde en sliten Brooks Cambium med jeans. Nitarna penslades med svart nagelack. Riktigt nöjd med resultatet.
Sjukt grant, tänkte också köra jeans på en gammal sadel. Hur fäster du tyget snyggt, kör du bara nitar typ, eller limmar du också?
Jo, jag har funderat lite på det, men jag skulle nog bara få prestationsångest om jag skulle sy väskor till andra. När jag syr till mig själv så gör det inte så mycket om någon söm inte blir perfekt.Magnus.Bovall sa:Ett par väskor ja..
Grymt du borde knäcka extra med att sy custom ram väskor.
Det finns inga ordentliga ritningar. Bara lite skisser och uppskrivna mått. Det mesta hade jag i huvudet.LDG sa:om du inte jobbar med det får du gärna lägga upp ritningar :D
Tack. Ja du. Jag var tvungen att ta en titt, för jag hade ingen aning. Det står Shimano SM-RT20-M Ø180 på dem.perzzon sa:Snyggt!
Men vad är det för skivor?
Ingen risk för vatten i vevhuset med den vinkeln?PKJoacim sa:Tvättställ.
Que?Fältprästen sa:Ingen risk för vatten i vevhuset med den vinkeln?PKJoacim sa:Tvättställ.
Lejon sa:Fina bidrag, men tråden finns redan: https://happyride.se/forum/read.php/1/628856/page=1
Danne K sa:Sydde ett par väskor till cykeln.