Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har aldrig sett en dragkroksmonterad med hjulskenor för endast en cykel i Europa, här börjar alla märken sina modeller med två platser, och inte heller av den typen med smidiga hjulbågar a lá cykelställ som Thule Helix har heller, här är det spännband till hjulen och armar med ramklämmor som gäller för hela slanten. Vet inte vad det beror på - lagkrav eller bara av tradition?Finns det något stabilt ställ för en cykel på dragkroken liknande Thule Helium som finns i Usa? Helst utan el.
Visa bilaga 449474

Har faktiskt ett liknande (xpress 2) men tycker det känns lite klent så använder mitt Velocompact 3 som är ganska otympligt när man skall korta bitar. Kanske skall ge Xpress 2 stället en chans igen, har inte använts sedan man körde barncyklar.
Visa bilaga 449479

Intressant! Du måste visa bilder och rapportera. Själv sugen på något liknande.Nu har jag beställt en snabbkoppling till kulan och ett takställ likt Thule Freeride för Proride var för dyrt att experimentera med. Kommer väl om några dagar och sen ska jag bara svetsa ett fäste mellan dem så kommer facit på ett bra ställ för en cykel! Hoppas jag ?