Kung Stalle
Aktiv medlem
Dropperpost som både sänker och höjer sig själv...
.... finns det?
Om inte. När kommer det?
Stalle
Om inte. När kommer det?
Stalle
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
www.mtb-mag.com
.... finns det?
Om inte. När kommer det?
Stalle
Tyvärr får man ju sällan välja själv var målgången är på tävling...Är man så trött i benen att man inte orkar sätta sig så är det ju ingen ide att sänka sadeln heller. Då är det bättre att åka hem och ta en öl eller nåt.
Lösningen är att ha en öl i ryggfickan. När man blir trött knäcker man den.Tyvärr får man ju sällan välja själv var målgången är på tävling...
Trycka ner den har jag inte upplevt som ett problem men ett 3e läge hade jag gillat. Det finns väl också på XC stolpar?
Är man så trött i benen att man inte orkar sätta sig så är det ju ingen ide att sänka sadeln heller. Då är det bättre att åka hem och ta en öl eller nåt.
Dagens i-landsproblem
...är det som driver utvecklingen framåt. Mänsklig lathet är fantastisk innovationskraft ?.
Specialized commandpost. Är pungen i vägen ångrar man sig.Jag vill ha en stolpe som teleporterar sadeln mellan lägena. Finns det?![]()
Va?Med AXS sadelstolpen kan du sitta kvar både när den åker ned och upp, styrt från reglaget på styret. Både med och utan belastning.
Det jag skrev. Såg en video på YT där en demoade en AXS grupp med sadelstolpe som både sänkte sig och gick upp utan belastning. Han visade även upp och ned när han själv satt kvar i sadeln och det gick lika bra. Iofs kanske han hjälpte till med benen på upp-vägen med om nu ned utan belastning var det viktigaste så finns det redan.
Var det 1a april?Det jag skrev. Såg en video på YT där en demoade en AXS grupp med sadelstolpe som både sänkte sig och gick upp utan belastning. Han visade även upp och ned när han själv satt kvar i sadeln och det gick lika bra.
Nä, 1 Juni. Kul bemötande man får, tack.Var det 1a april?
Mnja, jag tror bara inte på det tyvärr... Men du får gärna visa filmen som gjorde det.Nä, 1 Juni. Kul bemötande man får, tack.
Det finns ju såna där actiondrönare som flyger nära och följer minsta rörelse, kan man inte montera sadeln på en sån och ställa in kameran på röven?
Loool. Det finns inte för du inte har sett det alltså . Haha, tänker inte leta genom 10 k YT vids för att du inte tror mig alla fall. Är driva med folk din attityd mot alla nya eller ?Mnja, jag tror bara inte på det tyvärr... Men du får gärna visa filmen som gjorde det.
Mnja snarare har jag sett hur axs stolpen fungerar. Därför tror jag inte på det.Loool. Det finns inte för du inte har sett det alltså . Haha, tänker inte leta genom 10 k YT vids för att du inte tror mig alla fall. Är driva med folk din attityd mot alla nya eller ?
Då får du uppenbarligen se fler.Mnja snarare har jag sett hur axs stolpen fungerar. Därför tror jag inte på det.
Japp jag väntar. Upp med dem bara.Då får du uppenbarligen se fler.
Jaja, då förstår jag varför du inte sett något vid som visar det. Du orkar inte leta själv utan ska ha allt serverat mitt framför ögonen. Synd för dig att världen inte funkar så och då förstår man ju varför du inte sett att den går upp och ned från reglaget utan belastning. Som jag skrev får du leta själv.Japp jag väntar. Upp med dem bara.
Det jag skrev. Såg en video på YT där en demoade en AXS grupp med sadelstolpe som både sänkte sig och gick upp utan belastning. Han visade även upp och ned när han själv satt kvar i sadeln och det gick lika bra. Iofs kanske han hjälpte till med benen på upp-vägen med om nu ned utan belastning var det viktigaste så finns det redan.
Bara BMC
För sent, detta är nästa stora grej.
Jo det var nog Sram som modifierat den då, med tanke på man fick se när han öppna lådan och monterade allt. Men det är klart han modifiera nog den och klippte bort det sen ;)Låter häftigt men borde i så fall vara någon hemma fixad specialversion, vanliga axs fungerar ju som bekant inte så.
Perfekt!Jag köpte en billig shimano xtr stolpe , gav strax under laxen för den . Den är tal styrd . Jag behöver bara mummla stolpe upp eller stolpe ner så lyder den mig . Grymt bra förutom att den inte kan skilja på min och brorsans röst så han brukar driva med mig och skrika upp min stople när ja är i luften på dom största hoppen .
Om ni inte tror mig så finns det en video som visar det .
Förstår inte vad du menar med "för sent".
Håller med att det är nästa store grej, framförallt för tävlingar.
Jo det var nog Sram som modifierat den då, med tanke på man fick se när han öppna lådan och monterade allt. Men det är klart han modifiera nog den och klippte bort det sen ;)
Var är filmen?Jaja, då förstår jag varför du inte sett något vid som visar det. Du orkar inte leta själv utan ska ha allt serverat mitt framför ögonen. Synd för dig att världen inte funkar så och då förstår man ju varför du inte sett att den går upp och ned från reglaget utan belastning. Som jag skrev får du leta själv.
Den får vi nog aldrig se :(Var är filmen?