Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bara två cyklar?En cykel för is - En cykel för inte is.
Visa bilaga 741939
Det låter ju inget vidare. Hur många mil höll ett framdäck ungefär?Jag har kört schwalbe 240 i typ 5 år men gått över till Suomi routa med 240-250 dubb. Jag tröttnade på att dubben gång efter gång åt sig in igenom däcket och punkterade slangen.
Framdäcket håller med min gissning 3 ggr så länge men jag flyttar ju bak det när jag byter ut ett trasigt bakdäck. bakdäck ca 2-3 år men det beror på hur mycket man cyklar såklart.Det låter ju inget vidare. Hur många mil höll ett framdäck ungefär?
var det plus varianten?Jag har kört schwalbe 240 i typ 5 år men gått över till Suomi routa med 240-250 dubb. Jag tröttnade på att dubben gång efter gång åt sig in igenom däcket och punkterade slangen.
Inget annat fel på schwalbe och jag var i övrigt nöjd med dem. Rullade bra!
kört olika varianter, det senaste har varit +. Dessa är ännu inte trasiga/utslitna men jag köpte Suomi och har bytt ändå.var det plus varianten?
Låter inget vidare. Köpte såna i höstas ochJag har kört schwalbe 240 i typ 5 år men gått över till Suomi routa med 240-250 dubb. Jag tröttnade på att dubben gång efter gång åt sig in igenom däcket och punkterade slangen.
Inget annat fel på schwalbe och jag var i övrigt nöjd med dem. Rullade bra!
Jag tror att problemen med dubben ska vara åtgärdat men det var fler än jag som upplevde detta förut. Inte björkoll på vilka varianter på däck från schwalbe jag körde men både 120 och 240 har jag haftLåter inget vidare. Köpte såna i höstas och
Varit nöjd hittils ca 50mil. Själv har jag ingen lust att byta slang gång på gång klockan 5 på morgon i -10 på väg till jobbet.
Körde tidigare på ice spiker på mtb som att köra på lim inte en punka heller men efter ett par år finns det inga dubb kvar på mittenranden, sen får man slita arslet av sig med 300-400 dubb eller vad det är i dom![]()
Sådå ja. Nu gjorde jag det ännu lite tråkigare åt dig.Nu har jag slängt på mina tråkiga dubbdäck på ett par tråkiga hjul.
Visa bilaga 803104
Har det kommit något roligare för 700 i bredden 45-50 mm?

Jag har funderat på att kanske testa detta: https://www.bike24.com/p2696242.htmlHar det kommit något roligare för 700 i bredden 45-50 mm?
Kunde du inte lagt in en punktering och ett ekerbrott?
Jag AI:ar inte utan nöjer mig med Al.Kunde du inte lagt in en punktering och ett ekerbrott?