Efterlysning: Livestrongband

vi gjorde en jätte gruppbeställning för ett tag sen. vet faktiskt inte om det blev några över.
det var bosse/lonewolf som höll i trådarna då. tyvärr så är han borta ifrån forumet ett tag till.

hur du kollat runt i sportbutiker? intersport,stadium mm. ?

Ja, jag hörde talas om er beställning, det var lite därför jag tänkte om det kanske var någon härifrån som satt och ruvade på ett armband modell mindre.

Jag har kollat runt i sportaffärer, och dom flesta ser ut som frågetecken när man frågar. Dock så verkar det som att Nike Consept Store i Stockholm har för avsikt att ta in fler armband, men med grymma leveransproblem, och dessutom fick jag besked om att en sändning som dom väntat till sig hade blivit stulen....nåja..vet inte om det stämmer.

Är det någon som har ett armband, modell mindre så maila...

sist ja snackade me Lonewolf så hade han inga kvar i den mindre storleken, då ja köpte de sista. det går visst att beställa från http://www.laf-store.org/ , har ju avhandlats i tidigare trådar. dock tar det tid, min kompis beställde ett paket där i början av december, fick grejjerna förra veckan. dock vare bara av den större modellen.

Hörde också att det tog rejält med tid, men det ruttna är att dom inte kan skicka till Sverige därifrån, tydligen så har dom gjort det förut, men inte just nu.. Har mailat dom och dom har lovat att det ska kunna gå snart, men det har dom lovat under rätt så lång tid.

Om det är någon som vet någon sportaffär som säljer Livestrong så får ni gärna berätta vilken....

fan köp ett av mig i den stora storleken, klipp av det och limma ihop..
mitt ex gjorde så med sitt det funkar alldeles utmärkt sålånge man anväånder silicone baserat lim..

Kneecap Frost Skrev:
-------------------------------------------------------
> fan köp ett av mig i den stora storleken, klipp av
> det och limma ihop..

Har du många till?

rhino.. vet inte exact hur många jag har.. ligger lite utspridda i lägenheten och några hemma hos mattel åxå.. men fem sex stycken kanske.. kanske fler..

Jag sitter och ruvar på några stycken(4 st) i den större storleken. Lägg ett PM till mig ska jag se vad jag kan göra

//Ola

LEAF skrev:
skicka ett PM till lonewolf, han kanske har ett, men det lär dröjja innan du får svar!

Visst gjorde han det och tyvärr kunde jag inte vara till någon nytta, för precis som Baltazar akrev så nöp han dem sista, och nu är jag tillbaka i leken igen tänk att ni höll reda på det ni är bussiga ni ;-)

Bosse

Lonewolf Skrev:
-------------------------------------------------------
> LEAF skrev:
> skicka ett PM till lonewolf, han kanske har ett,
> men det lär dröjja innan du får svar!
>
>
> Visst gjorde han det och tyvärr kunde jag inte
> vara till någon nytta, för precis som Baltazar
> akrev så nöp han dem sista, och nu är jag tillbaka
> i leken igen tänk att ni höll reda på det ni är
> bussiga ni ;-)
>
> Bosse
>
> "Proud sponsor of Jomper 2005"
>
> Kör så det ryker.

men ser man vad äre jag skådar, han är tillbaka. betyder det att de inte fick loss huvudet? :D hoppas återhämntningen går bra. fått komma hem i alla fall eller sitter du uppe på 70 (antar att det är i det huset du var, A eller B :D:D)

Baltazar skrev:
men ser man vad äre jag skådar, han är tillbaka. betyder det att de inte fick loss huvudet? :D hoppas återhämntningen går bra. fått komma hem i alla fall eller sitter du uppe på 70 (antar att det är i det huset du var, A eller B :D:D)

Visst är jag tillbaka igen, och huvudet sitter nog stadigare nu än någonsin kolla här för info <http://happymtb.org/forum/read.php/1/146942> , visst var det 70 men E så du var nära ;-)

Hade varit hemma i onsdagskväll om det inte varit för platsbrist på CT röntgen som skulle göras innan hemgång, så det blev inte förrän idag, men nu känns det bra ;-)

Bosse

ahh, just ja, dum ja var, ortopedi avdelningen :D konstigt att det var kö på CRT, vi kör nästan aldrig några dit :D en jävla backa att putta säng till :D:D om du inte fick komma till den som ligger bland alla andra rönkensalar :D

VR2 CRT lab 9 tror jag det var!!

Så du är sängrullare du, synd att det inte var du som körde mig då ;-)
Fast det blev ett rullstolsrace dit då styrningen på sängen skar ihop så jag fick byta färdmedel ;-)

Bosse

extraknäcker en del där :D rullstol är alltid att föredra :D bäst är truck :D

haha, ja, då vare väll uppe i "ingenmansland" :D:D så långt ifrån alla avdelningar man kan komma som patient.

Tillbaka
Topp