El mtb, en förklaring
fhansson925 sa:Hasse#7 sa:Att du skiter i allemansrätten, miljön och en massa annat behöver du inte berätta fler gånger. Sånt gör upprörd men inte på ett personligt plan. Att kalla min elbil permobil är inte heller kännbart. Vi brukar kalla den för sittliften. Elektrisk, tyst och ganska kall.
Icke, elbilar är mycket värre för miljön än en bättre begagnad bensinbil. Dessutom cyklar jag till jobbet varje dag så bilen använder jag endast för nöjeskörning. Jag bryr mig mer om miljön än du tror och speciellt allemansrätten. Blir riktigt förbannad på folk som skräpar ner eller på annat sätt förstör i naturen för oss som använder den som rekreation, fiske, bär, svamp, motion etc. Det som gör mig mest upprörd är personer som dig som måste provocera och klanka ner på alla som inte tycker som dig själv, egoister kallas det. Att du gillar att förstöra trådar här på forumet har vi märkt och är det någon som borde dra härifrån så är det du. Trevlig helg!
Som sagt jag hoppas du blir avstängd härifrån. Det vore utan tvekan bra för de allra flesta. Att du saknar grundläggande kunskaper gör att det blir för tråkigt att debattera med dig.