[Enduro bike check] Visa ditt endurovapen

Wajm3 sa:
mikipedia_ sa:
Wajm3 sa:
larsaw sa:
Wajm3 sa:
i-landsproblem....har inte plats för fler cyklar i förrådet...

I förrådet ja' men köper du en ny cykel är den väl ändå värd att stå i finrummet ;)

Njet, det är fulllt där med =)

Köp större boyta lr släng ut något ovesäntligt;-)

...och där kom skatteåterbäringen! det måste ju gå att hänga ett par cyklar på väggarna tänker jag =)

Inte för att skatteåterbäringen innebär ngn vidare utsvävning för min del men jag funderar allvarligt på om det inte kan funka med upphängning i taket....
Fullt på golvnivå nu ju :/

Vernersson sa:
Wajm3 sa:
mikipedia_ sa:
Wajm3 sa:
larsaw sa:
Wajm3 sa:

I förrådet ja' men köper du en ny cykel är den väl ändå värd att stå i finrummet ;)

...och där kom skatteåterbäringen! det måste ju gå att hänga ett par cyklar på väggarna tänker jag =)

Inte för att skatteåterbäringen innebär ngn vidare utsvävning för min del men jag funderar allvarligt på om det inte kan funka med upphängning i taket....

Köp min Apelsin så du har en extra att vaska vid behov, jag skickar med anordning för att hänga den i taket.

Min 2015 Vitus Escarpe står nu redo med kortare styrstam, 32t singelklinga och t-mars sänkstolpe som nyheter för det här året.

Bilagor

• WP_20160323_18_12_41_Pro.jpg
    WP_20160323_18_12_41_Pro.jpg
    265.6 KB · Besök: 112
Senast ändrad:
Wajm3 sa:
Vernersson sa:
Wajm3 sa:
mikipedia_ sa:
Wajm3 sa:
larsaw sa:
Wajm3 sa:

Köp min Apelsin så du har en extra att vaska vid behov, jag skickar med anordning för att hänga den i taket.

Klickade precis nyligen hem en Tues så hojköparkontot är dessvärre utmaxat :-/

Varför det, har ju precis köpt den? :) Är en Process 153dl iaf, finns några i tråden redan så nån helbild behöver du inte.

Förra årets lär dyka upp på helbild snart iofs om du vill titta på den, men det blir i köp och sälj.

Senast ändrad:
Den/du är tyvärr för stor. Men jag ser ju den som tillbörligt kvalitetssäkrad av dig för att jag ska vilka ha en sammalika själv. Jag behöver däremot en M.

Schreddan sa:
Samma lika som förut, det blir nog kanon det där Beo!

Vågar fan inte byta, har aldrig varit med om cyklar med så lite problem. Och jag slipper "köra in mig" på nåt nytt.
Men det är inte samma rosiga känsla av ny cykel längre, två senaste har jag direkt ställt undan i väntan på barmark.
Var dock en premiärsväng över fjället idag för att berätta för kroppen att den kan cykla, kul var det knappast men viktigt med premiär innan april :)

En (numera) Svenne Banan-enduro: Meta AM V4 (XL) med 150mm Pike RCT3 (lätt innerbenskav för extra trendurocred), Monarch Plus RC3 DebonAir, Flow Ex på Hope Pro 2 Evo-nav, XT M8000-bromsar (203/180) och XT 11-delat (32 - 11/42). Onza Ibex 2.4 FRC120 fram, Rock Razor 2.35 SuperGravity bak. Solkas lite av att sänkstolpen inte anlänt ännu, men gick dugligt att cykla på ändå.

Todo: Fixa frambromsslangen.

Soffbild.jpg

Senast ändrad:
zinkpasta sa:
En (numera) Svenne Banan-enduro: Meta AM V4 (XL) med 150mm Pike RCT3 (lätt innerbenskav för extra trendurocred), Monarch Plus RC3 DebonAir, Flow Ex på Hope Pro 2 Evo-nav, XT M8000-bromsar (203/180) och XT 11-delat (32 - 11/42). Onza Ibex 2.4 FRC120 fram, Rock Razor 2.35 SuperGravity bak. Solkas lite av att sänkstolpen inte anlänt ännu, men gick dugligt att cykla på ändå.

När stolpen kommer blir den där ohyggligt happykorrekt :-)

dnleriksson sa:
När stolpen kommer blir den där ohyggligt happykorrekt :-)

Hehe, finns risk för det. Eller plötsligt väldigt ute, känns som att vinden vänder mot att välja annat än Pike fram.

Tur att jag inte eeenbart bryr mig om att ha en happykorrekt cykel.

(Sen är jag ju lite sugen på att byta ut XT-bromsarna mot Guide RS/RSC, men blir nog inte av om bromsarna fortsätter funka så bra som de gjorde på premiärturen.)

zinkpasta sa:

Riktigt fin :D

zinkpasta sa:
En (numera) Svenne Banan-enduro: Meta AM V4 (XL) med 150mm Pike RCT3 (lätt innerbenskav för extra trendurocred), Monarch Plus RC3 DebonAir, Flow Ex på Hope Pro 2 Evo-nav, XT M8000-bromsar (203/180) och XT 11-delat (32 - 11/42). Onza Ibex 2.4 FRC120 fram, Rock Razor 2.35 SuperGravity bak.

Snygging!
Är ramen ny eller beg?
Eller igentligen, är det Calle Bachman's gamla ram?

bandbredd sa:
Hakar på commencaltemat. ?
Snygging nr 2! Grym känsla i bilden ??

Ja så här ser årets version av Televerks-hojpan ut. Hade ju varit fint att rasta den på Vallåsen i helgen, fast nu blir det inte så.
LIte nytt har det blivit under vintern, lite gammalt sitter kvar.

DSC01885_red.JPG

Tillbaka
Topp