[Enduro bike check] Visa ditt endurovapen
Awesslen sa:Mitt vapen.
SNYGG! Inte mycket som är orginal på den där va?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Awesslen sa:Mitt vapen.
Wajm3 sa:mikipedia_ sa:Wajm3 sa:larsaw sa:Wajm3 sa:i-landsproblem....har inte plats för fler cyklar i förrådet...
I förrådet ja' men köper du en ny cykel är den väl ändå värd att stå i finrummet ;)
Njet, det är fulllt där med =)
Köp större boyta lr släng ut något ovesäntligt;-)
...och där kom skatteåterbäringen! det måste ju gå att hänga ett par cyklar på väggarna tänker jag =)
Vernersson sa:Wajm3 sa:mikipedia_ sa:Wajm3 sa:larsaw sa:Wajm3 sa:i-landsproblem....har inte plats för fler cyklar i förrådet...
I förrådet ja' men köper du en ny cykel är den väl ändå värd att stå i finrummet ;)
...och där kom skatteåterbäringen! det måste ju gå att hänga ett par cyklar på väggarna tänker jag =)
Inte för att skatteåterbäringen innebär ngn vidare utsvävning för min del men jag funderar allvarligt på om det inte kan funka med upphängning i taket....
Fullt på golvnivå nu ju :/
Tackar!mikipedia_ sa:Snygg vitus.
Wajm3 sa:Vernersson sa:Wajm3 sa:mikipedia_ sa:Wajm3 sa:larsaw sa:Wajm3 sa:i-landsproblem....har inte plats för fler cyklar i förrådet...
Inte för att skatteåterbäringen innebär ngn vidare utsvävning för min del men jag funderar allvarligt på om det inte kan funka med upphängning i taket....
Fullt på golvnivå nu ju :/
Köp min Apelsin så du har en extra att vaska vid behov, jag skickar med anordning för att hänga den i taket.
Dessutom fick jag den för färre pengar eftersom de hade lagt den i sin outlet :-Djofahjalm sa:Det är sjukt att man kan köpa en Tues för pengar. En Tues är ju mycket bättre än pengar.
richi_dito sa:Min pärla! Commencal in Da house!
jofahjalm sa:Vilken storlek kör du på beo? Är det bättre förhandlingsläge när man har sett dig hantera materialet?
Schreddan sa:Samma lika som förut, det blir nog kanon det där Beo!
larsaw sa:Awesslen sa:Mitt vapen.
SNYGG! Inte mycket som är orginal på den där va?
zinkpasta sa:En (numera) Svenne Banan-enduro: Meta AM V4 (XL) med 150mm Pike RCT3 (lätt innerbenskav för extra trendurocred), Monarch Plus RC3 DebonAir, Flow Ex på Hope Pro 2 Evo-nav, XT M8000-bromsar (203/180) och XT 11-delat (32 - 11/42). Onza Ibex 2.4 FRC120 fram, Rock Razor 2.35 SuperGravity bak. Solkas lite av att sänkstolpen inte anlänt ännu, men gick dugligt att cykla på ändå.
Todo: Fixa frambromsslangen.
dnleriksson sa:När stolpen kommer blir den där ohyggligt happykorrekt :-)
zinkpasta sa:En (numera) Svenne Banan-enduro: Meta AM V4 (XL) med 150mm Pike RCT3 (lätt innerbenskav för extra trendurocred), Monarch Plus RC3 DebonAir, Flow Ex på Hope Pro 2 Evo-nav, XT M8000-bromsar (203/180) och XT 11-delat (32 - 11/42). Onza Ibex 2.4 FRC120 fram, Rock Razor 2.35 SuperGravity bak. Solkas lite av att sänkstolpen inte anlänt ännu, men gick dugligt att cykla på ändå.
Todo: Fixa frambromsslangen.
zinkpasta sa:En (numera) Svenne Banan-enduro: Meta AM V4 (XL) med 150mm Pike RCT3 (lätt innerbenskav för extra trendurocred), Monarch Plus RC3 DebonAir, Flow Ex på Hope Pro 2 Evo-nav, XT M8000-bromsar (203/180) och XT 11-delat (32 - 11/42). Onza Ibex 2.4 FRC120 fram, Rock Razor 2.35 SuperGravity bak.
Snygging nr 2! Grym känsla i bilden ??bandbredd sa:Hakar på commencaltemat. ?
larsaw sa:Snygging!
Är ramen ny eller beg?
Eller igentligen, är det Calle Bachman's gamla ram?
larsaw sa:Snygging nr 2! Grym känsla i bilden ??bandbredd sa:Hakar på commencaltemat. ?