Ess 2020 Isaberg

jonte987

Aktiv medlem
Ess 2020 Isaberg
Träffade nåt SS segment på andra sidan tror jag så kanske kan vara kul att titta lite där också. Fin åkning där

Jimel

Aktiv medlem
Ess 2020 Isaberg
Hej, jag har inte kört innan men släpper de ut oss vid 15 och så ska man ha kört klart till 18? Eller kan man bli utsläppt 18? Isf är det ju dumt för man vill inte köra i mörker(inte jag iaf)
Nä alla blir ivägskickade 15 sen har man till 18 att bli klar och det är inga problem att hinna. Lampan stannar hemma.

SocialGimp

Aktiv medlem
Ess 2020 Isaberg
Saxat från Isabergs fb-sida:

ESS Enduro SM på Isaberg 2-4 oktober (flera leder avstängda)
Under tävlingshelgen är XC-banan i arenan, Trollskogen och övre delen av Pelikanen avstängda (påfart via asfaltsvägen) pga tävling. De tävlingsbanor som är snitslade är öppna att köra på fram till tävlingsdagen. Var uppmärksam i spåren.

⭐Liften är öppen fredag 12-17.00 och lördag 10-16.00. Söndag är tävlingsdag och flera leder är avstängda (liften är stängd) och arenan är begränsad.

⭐Parkera gärna på skidanläggningens parkering på berget. Bikepass säljes i Skipasskassan (på berget) eller i Sportcentret. Ladda gärna ditt Bikepass (liftkort) hemma innan, så slipper du ev kö.
Obs! att tävlingen körs utan publik och FHMs restriktioner gäller.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer