marr
Aktiv medlem
ESS i Falun i helgen
Henrik_E sa:Va fan! Hjälmen på på prispallen?
Jävla norrbaggar! :p
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Henrik_E sa:Va fan! Hjälmen på på prispallen?
Det stod ju faktiskt att de skulle vara race-klädda på pallen.marr sa:Henrik_E sa:Va fan! Hjälmen på på prispallen?
Jävla norrbaggar! :p
Majkel sa:Precis hemkommen från en superskoj helg i Falun. Jag har varit nervös i flera veckor, och det blev inte bättre av en kort provkörning av ss 4-6 på fredageftermiddagen. Någon sa dock att ss6 var den värsta av alla och jag kom ju ändå ner så hopp fans det... Träningen på lördagen var precis så skönt avslappnad som jag hade hoppats, elit och motionärer som umgås och har väldigt kul. Körde igenom alla sträckorna två gånger, kraschade några gånger men det verkade ju faktiskt vara görbart även om jag fortfarande inte förstår hur jag kom nerför "fetmats" - ss6 utan att tokkrascha...
stenmark sa:Räknar med att sätta dit Sverker med 1 minut och Ratten med 1½, ca. Tack vare det fina rullet jag kommer ha.
Sjukt dåligt faktiskt.rekrevs sa:stenmark sa:Räknar med att sätta dit Sverker med 1 minut och Ratten med 1½, ca. Tack vare det fina rullet jag kommer ha.
Nu blev det ju bara vinst med 32s mot mig och 54s mot Rattnalle. Alltid tråkigt med folk som inte kan leverera under press :)
Majkel sa:Precis hemkommen från en superskoj helg i Falun.
Mycket text...
Så vitt jag kunde avgöra dök jofa aldrig upp i baren dagen före race. På fredagen stod en massa tomma alkoholfria öl på bordet framför jofa. Jag skulle därför säga att han blev slagen även i öltävlingen. Antal sekunder dock okänt, hur man nu ska mäta det.xdr sa:Rattnalle sa:Jofa får se sig slagen. 32 s om inte jag läser helt fel.
Även i öltävlingen?
antRattnalle sa:Så vitt jag kunde avgöra dök jofa aldrig upp i baren dagen före race. På fredagen stod en massa tomma alkoholfria öl på bordet framför jofa. Jag skulle därför säga att han blev slagen även i öltävlingen. Antal sekunder dock okänt, hur man nu ska mäta det.xdr sa:Rattnalle sa:Jofa får se sig slagen. 32 s om inte jag läser helt fel.
Även i öltävlingen?
Rattnalle sa:Så vitt jag kunde avgöra dök jofa aldrig upp i baren dagen före race. På fredagen stod en massa tomma alkoholfria öl på bordet framför jofa. Jag skulle därför säga att han blev slagen även i öltävlingen. Antal sekunder dock okänt, hur man nu ska mäta det.xdr sa:Rattnalle sa:Jofa får se sig slagen. 32 s om inte jag läser helt fel.
Även i öltävlingen?
Rattnalle sa:Så vitt jag kunde avgöra dök jofa aldrig upp i baren dagen före race. På fredagen stod en massa tomma alkoholfria öl på bordet framför jofa. Jag skulle därför säga att han blev slagen även i öltävlingen. Antal sekunder dock okänt, hur man nu ska mäta det.xdr sa:Rattnalle sa:Jofa får se sig slagen. 32 s om inte jag läser helt fel.
Även i öltävlingen?
Man får tillgodoräkna sig ölen som avdrag på totaltiden alltså? Ja det känns ju logiskt faktiskt.xdr sa:antRattnalle sa:Så vitt jag kunde avgöra dök jofa aldrig upp i baren dagen före race. På fredagen stod en massa tomma alkoholfria öl på bordet framför jofa. Jag skulle därför säga att han blev slagen även i öltävlingen. Antal sekunder dock okänt, hur man nu ska mäta det.xdr sa:Rattnalle sa:Jofa får se sig slagen. 32 s om inte jag läser helt fel.
Även i öltävlingen?
Sammanlagd tid - antal öl = True Enduro Hero Time.
Rattnalle sa:Man får tillgodoräkna sig ölen som avdrag på totaltiden alltså? Ja det känns ju logiskt faktiskt.xdr sa:antRattnalle sa:Så vitt jag kunde avgöra dök jofa aldrig upp i baren dagen före race. På fredagen stod en massa tomma alkoholfria öl på bordet framför jofa. Jag skulle därför säga att han blev slagen även i öltävlingen. Antal sekunder dock okänt, hur man nu ska mäta det.xdr sa:Rattnalle sa:Jofa får se sig slagen. 32 s om inte jag läser helt fel.
Även i öltävlingen?
Nja. Ska resonemanget hålla måste man ju ändå fixa att ta sig i mål. En viss balans i drickandet med andra ord.xdr sa:Rattnalle sa:Man får tillgodoräkna sig ölen som avdrag på totaltiden alltså? Ja det känns ju logiskt faktiskt.xdr sa:antRattnalle sa:Så vitt jag kunde avgöra dök jofa aldrig upp i baren dagen före race. På fredagen stod en massa tomma alkoholfria öl på bordet framför jofa. Jag skulle därför säga att han blev slagen även i öltävlingen. Antal sekunder dock okänt, hur man nu ska mäta det.xdr sa:Rattnalle sa:Jofa får se sig slagen. 32 s om inte jag läser helt fel.
Även i öltävlingen?
Precis. Vilket med den logiken borde innebära att jag är SM-vinnare. Utan att ens deltaga.
Rattnalle sa:Nja. Ska resonemanget hålla måste man ju ändå fixa att ta sig i mål. En viss balans i drickandet med andra ord.xdr sa:Rattnalle sa:Man får tillgodoräkna sig ölen som avdrag på totaltiden alltså? Ja det känns ju logiskt faktiskt.xdr sa:antRattnalle sa:Så vitt jag kunde avgöra dök jofa aldrig upp i baren dagen före race. På fredagen stod en massa tomma alkoholfria öl på bordet framför jofa. Jag skulle därför säga att han blev slagen även i öltävlingen. Antal sekunder dock okänt, hur man nu ska mäta det.xdr sa:Rattnalle sa:Jofa får se sig slagen. 32 s om inte jag läser helt fel.
Även i öltävlingen?
Precis. Vilket med den logiken borde innebära att jag är SM-vinnare. Utan att ens deltaga.
Rattnalle sa:Så vitt jag kunde avgöra dök jofa aldrig upp i baren dagen före race. På fredagen stod en massa tomma alkoholfria öl på bordet framför jofa. Jag skulle därför säga att han blev slagen även i öltävlingen. Antal sekunder dock okänt, hur man nu ska mäta det.
Dåligt sällskap alltså. Illa.jofahjalm sa:Rattnalle sa:Så vitt jag kunde avgöra dök jofa aldrig upp i baren dagen före race. På fredagen stod en massa tomma alkoholfria öl på bordet framför jofa. Jag skulle därför säga att han blev slagen även i öltävlingen. Antal sekunder dock okänt, hur man nu ska mäta det.
App app, detta är rent förtal! Det alkoholfria ölen var absolut inte min. Sådant befattar jag mig inte med.
Jag må cykla som en sopa, men bärs kan jag dricka! Inte nog med att jag härjade baren, det hotellrumsdracks även i äkta finlandsfärjestil.
Sedan till det mindre viktiga. Tack för ett grym rejs! Kul sträckor!
danne1 sa:Video från tävlingen från en hardtails perspektiv:
Bra film!
Grym fart! Varför släpar jag på bakdämpare när du uppenbarligen är snabbare ändå? Bra spårval också!
rotmys sa:danne1 sa:Video från tävlingen från en hardtails perspektiv:
Bra film!
+1
Kul när man känner igen banan...fast jag brukar inte köra lika snabbt... ;-D
Majkel sa:Och en video från en rookies perspektiv:SS1 i sin helhet resten är snuttar och min heroiska insats på Ss6 kom inte med... Filmade två transportsträckor i stället...
Haha. SCFs stjärna fortsätter jobba på sin avgång ser jag.Westman sa:Många fina bilder från helgen och gött med punkfilm. :)
Är lite oimpad av SCF som misslyckats med att ta hand om ännu en högpresterande tjej, när dom inte lyckas hjälpa Cissi få rätt licens. Därmed fick hon inte sitt brons. Läs kommentarerna.
https://www.instagram.com/p/BZJ4UbSFeWA/?taken-by=cmountainbiker
Westman sa:Många fina bilder från helgen och gött med punkfilm. :)
Är lite oimpad av SCF som misslyckats med att ta hand om ännu en högpresterande tjej, när dom inte lyckas hjälpa Cissi få rätt licens. Därmed fick hon inte sitt brons. Läs kommentarerna.
xdr sa:Westman sa:Många fina bilder från helgen och gött med punkfilm. :)
Han har tydlig haft en tuff sommar. Insikten om att det är välförtjänt tycks inte slagit honom än.
rekrevs sa:Att bygga ny en chicken-line förbi en svårighet där det inte finns någon sedan tidigare och göra den lite långsammare är väl helt ok. Men på Sjöstigen finns både hopp och chicken-lines (förvisso snabba) redan så att bygga något nytt som inte sedan kommer användas efter tävlingen känns som onödigt merjobb för arrangören tycker jag.
Rattnalle sa:Det är typiskt såna features som inte ska vara med på race IMHO.