Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mini_me sa:Sweet. Är sugen på att testa. Visst kan man köra enstaka lopp och inte en cup?
Rattnalle sa:Sjukt teknisk sträcka det här
Mini_me sa:Dödsgrus!? ??
Jo menade Falun i år (Nu). Tänkte att den banan är lite lika som alla andra. :)
Rattnalle sa:Jofa får se sig slagen. 32 s om inte jag läser helt fel.
EST sa:Jenny ligger etta?
EST sa:Jenny ligger etta?
HasseL sa:Antingen visar detta resultat på att Jenny är grym på all cykling. Eller så visar det att resten av Sveriges damer suger.... Hon är ju nästan 30 sekunder för nästa tjej?
HasseL sa:Antingen visar detta resultat på att Jenny är grym på all cykling. Eller så visar det att resten av Sveriges damer suger.... Hon är ju nästan 30 sekunder för nästa tjej?
marr sa:Zakarias slog Robin med några sekunder. Oliwer några fler sekunder efter på tredje plats.
Så är frågan om hon hade hängt på Jenny? Alltså jag vet att Jenny verkar vara sjukt begåvad på allt Jon gör med en cykel men blev mest fundersam på att avståndet var så stort.marr sa:HasseL sa:Antingen visar detta resultat på att Jenny är grym på all cykling. Eller så visar det att resten av Sveriges damer suger.... Hon är ju nästan 30 sekunder för nästa tjej?
Regerande mästarinna var inte närvarande heller. Skadad.
HasseL sa:Så är frågan om hon hade hängt på Jenny? Alltså jag vet att Jenny verkar vara sjukt begåvad på allt Jon gör med en cykel men blev mest fundersam på att avståndet var så stort.marr sa:HasseL sa:Antingen visar detta resultat på att Jenny är grym på all cykling. Eller så visar det att resten av Sveriges damer suger.... Hon är ju nästan 30 sekunder för nästa tjej?
Zwinto10mm sa:Nåra bilder från dagens rally :=)
Hasse#7 sa:Zwinto10mm sa:Nåra bilder från dagens rally :=)
Grymt snygga bilder!
DrDenial sa:Bra kört alla som var med!
Här har ni några fler bilder:
https://flic.kr/s/aHsm2Za1rq
Använder ni dem på instagram så tagga gärna med @erikkilstrom
da PEF sa:Det här var skojigt. Borde ha pysslat mer med detta i år.
Riktigt bra sträckor, kul att träffa alla stollar som vanligt.
Tack alla för allt helt enkelt.
//Patrik
Jenny är helt grym men man ska komma ihåg att det är hemmaplan för henne och hon kan varenda stig som dessutom är rätt så trampiga på många ställen. Jenny var "bara" 3a på sista sträckan som var mest brötig och dh lik. Iofs så kände väl hon på sig att hon låg bra till så hon kunde köra safe på sista ss som hon dessutom skrotade rätt hårt på under träning.HasseL sa:Så är frågan om hon hade hängt på Jenny? Alltså jag vet att Jenny verkar vara sjukt begåvad på allt Jon gör med en cykel men blev mest fundersam på att avståndet var så stort.marr sa:HasseL sa:Antingen visar detta resultat på att Jenny är grym på all cykling. Eller så visar det att resten av Sveriges damer suger.... Hon är ju nästan 30 sekunder för nästa tjej?
Zwinto10mm sa:Nåra bilder från dagens rally :=)
Schreddan sa:da PEF sa:Det här var skojigt. Borde ha pysslat mer med detta i år.
//Patrik
Du skulle ha rejsat i lämplig tävlingsklass ju! :)
Riktigt bra kört!
Varsågod ?Henrik83 sa:F-n va kul det är att kuska land & rike runt i denna serie. Tack alla som gör det möjligt!
Ah! Det var ju tråkigt. Rätt bra sa Bull. :-)da PEF sa:Schreddan sa:da PEF sa:Det här var skojigt. Borde ha pysslat mer med detta i år.
//Patrik
Du skulle ha rejsat i lämplig tävlingsklass ju! :)
Riktigt bra kört!
Jo jag hade gärna gjort det. Men på SM går det tydligen inte att lösa engångslicens.
Hade jag haft en sådan så hade det ju blivit rätt bra resultat i vuxenklassen. :)
//P
DrDenial sa:Bra kört alla som var med!
Här har ni några fler bilder:
https://flic.kr/s/aHsm2Za1rq
Använder ni dem på instagram så tagga gärna med @erikkilstrom