Ett par "nya" vevarmar som anlände...
...för några veckor sedan eller så. Den blanka finishen är mycket vacker att se på och designen är förhållandevis stilren. Ingen anodisering eller klarlack på ytan så det är relativt enkelt att underhålla den där finishen. Tyvärr gör inte White Industries vevarmar med spindel längre och såvitt jag vet finns det ingen aftermarket spindel att köpa till ENO-vevarna så att man kan köra två eller tre klingor fram (kanske blir motsägelsefullt med fler än en klinga på en arm där det står ONE baklänges).
Men på allsmäktiga eBay, där man ibland kan hitta en skiva rostat bröd med en silhuett av Jesus inbränd och andra obskyra saker, hittade jag ett par retro/vintage White Industries US vevarmar i fint skick.
Om ni letar efter sådana här vevarmar så se upp för fulversionen som gjordes av Sugino. Den ska visst vara monumentalt sämre än originalet, om man får tro recensenterna på MTBR.
Men på allsmäktiga eBay, där man ibland kan hitta en skiva rostat bröd med en silhuett av Jesus inbränd och andra obskyra saker, hittade jag ett par retro/vintage White Industries US vevarmar i fint skick.
Om ni letar efter sådana här vevarmar så se upp för fulversionen som gjordes av Sugino. Den ska visst vara monumentalt sämre än originalet, om man får tro recensenterna på MTBR.