Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Är det någon som reklamerat sina trasiga Oakleybågar och i så fall vart skickade ni dem?
Tänkte att det skulle vara någon slags garanti på mina eyejacket som dock är inhandlade i Chamonix...
Tror att dom har någon sorts garantitid .Kommer inte ihåg hur länge men det enda dom kräver är ett kvitto där du köpt dom . Jag har reklamerat ett par M-frames en gång då gick jag bara in i den lokala glasögon affären som säljer Oakleys och dom fixade det.Annars ring och fråga <http://oakley.com/customer_service/worldwide_offices/sweden>
Jag hade ett par förut som gick av i ena skalmen. De var inköpta i USA, men det gick bra att gå till lokala Synsam och reklamera demm (ha med kvitto på inköp, vet inte hur de gör om man inte har det). De skickas sen till huvudkontoret, som sagt, och det kan sen ta lite tid.
Hans var vääääääääääääääldigt gamla och utan kvitto.......
Skall snacka med han... hur allt gick till...
Han hade räknat med att få köpa nya... en ren chansning...