Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du lever inte som du lär ?:Finns det något sätt att få bort laglappar som inte blev 100 %-iga? De sitter väldigt bra men är inte helt täta.
Jag tar fram en ny slang innan jag sätter vinkelslipen i den. Någonstanns får man ge upp likssom...det kan ju hända att man behöver ta bort även en funktionell lagning, om det t ex uppstår en ny punka strax intill lagningslappen.
brukar riva av den gamla lagningslappen så gott det går, det kan bli lite rester. slipar bort dessa med vinkelslip på lägsta fart och 24ans papper.
Du kan trycka lappen mot en varm elektrisk platta, då lossnar lappen.Finns det något sätt att få bort laglappar som inte blev 100 %-iga? De sitter väldigt bra men är inte helt täta.
tre av mina vinkelslipar ligger redo i garaget med varsitt lämpligt slipverktyg, så det är inga besvär tycker jag. jag ger upp om det blivit en reva i slangen.Jag tar fram en ny slang innan jag sätter vinkelslipen i den. Någonstanns får man ge upp likssom...
Jag förstår, men för mig finns det gränser. Är iofs uppvuxen med tubdäck så....tre av mina vinkelslipar ligger redo i garaget med varsitt lämpligt slipverktyg, så det är inga besvär tycker jag. jag ger upp om det blivit en reva i slangen.
vinkelslipen är också bra om man vill få en mjukare övergång i skarven på latexslangar. då kan man tunna ut den yttre. meningsfyllt om man skall fylla ett fetare mtb-däck med de något smala dimensioner på latexslang som finns tillgängliga. det blir annars gärna en uttunnad bulle på den istuckna slangdelen, typställe för punka.
ja tubdäck är ju inga besvär alls;)Jag förstår, men för mig finns det gränser. Är iofs uppvuxen med tubdäck så....
Temat den senaste tiden från ts handlar alltsom oftast om samer vs lappar.ja tubdäck är ju inga besvär alls;)
vår ts verkar däremot möjligen ha besvär med sitt lim? två trådar om punka nu. halvtorkad solution gör ingen cyklist glad!
för att det används till 'annat'? finns iaf att köpa tuber av olika storlek hos nätjättarna inom cykel.Varför finns det (knappt) solution att köpa löst? Sjukt irriterande
No shit Sherlock, firmorna vill inte bli stämda för massa döda användare...en annan produkt som är svår att hitta är metanol. helt överlägset bränsle i spritkök, där det brinner utan att sota det minsta.
Dör man av att använda spritkök?No shit Sherlock, firmorna vill inte bli stämda för massa döda användare...
Idioter dricker skiten. Dricker man metanol och inte får korrekt vård så dör man.Dör man av att använda spritkök?
Fattar jag la. Försökte skoja te de lite.Idioter dricker skiten. Dricker man metanol och inte får korrekt vård så dör man.
Metanol – Wikipedia
sv.wikipedia.org
man dör av bensin, xylen och thinner också. men det säljs.No shit Sherlock, firmorna vill inte bli stämda för massa döda användare...
Förbjudet att gå vid röd gubbeman dör av bensin, xylen och thinner också. men det säljs.
liksom det finns fri tillgång på vatten. 5-10 liter är dödlig dos, och ett antal lär dö varje år.
bäst att förbjuda..?
I Sverige kan man inte stämma någon för att man använt deras produkt felaktigt.No shit Sherlock, firmorna vill inte bli stämda för massa döda användare...
Varför finns det (knappt) solution att köpa löst? Sjukt irriterande
Gillart, men halvliter låter lite häftigt :D![]()