Får inte av bodyn
Första trådstarten och andra inlägget trots dagliga besök här i under flera år.
Jag har kört fast, mitt frihjul låter riktigt risigt och jag hör hur det skriker om en service och rengöring.
Men vad behöver jag för att få loss den här bodyn?
Körde ner ett stämjärn på 25mm och avståndet är större än det mellan spåren för referens.
Enligt Norco’s hemsida ska det sitta ett Joytech D342TSE nav på men hittar ingen skiss på hur jag skruvar av bodyn.
Jag har kört fast, mitt frihjul låter riktigt risigt och jag hör hur det skriker om en service och rengöring.
Men vad behöver jag för att få loss den här bodyn?
Körde ner ett stämjärn på 25mm och avståndet är större än det mellan spåren för referens.
Enligt Norco’s hemsida ska det sitta ett Joytech D342TSE nav på men hittar ingen skiss på hur jag skruvar av bodyn.
