Fått svar - ödsla inte tid - mod kan radera. Tack.

1612443730082.png

Det sägs att den vanliga sandwichen var så populär i Italien att Mussolini krävde att den italianiserades. Den döptes därför om från det engelska och importerade namnet till tramezzini.

Jag är en Capricciosa, ask me anything!
Bra! Jag blev nyfiken på italienska Capricciosor och goglade fram den här menyn:

Där ser man att när du är i italien så är du full av "wovo" vilket såklart är bra och mycket bättre än när du är i sverige men vafan e "wovo" för nåt?

Bra! Jag blev nyfiken på italienska Capricciosor och goglade fram den här menyn:

Där ser man att när du är i italien så är du full av "wovo" vilket såklart är bra och mycket bättre än när du är i sverige men vafan e "wovo" för nåt?
Jag har för mig att wovo betyder döda grisar på latin.

Jag har för mig att wovo betyder döda grisar på latin.
Nu har jag googlat lite och hamnade på en italiensk sex-butik. Jag tror wovo betyder glidmedel!

Jag spekulerar att orginalfrågan var om hur mycket glidmedel man ska ha på pizzan. Moderatorerna brukar ju ge riktigt snabba svar på de frågorna så där är mysteriet löst tror jag!

Nu har jag googlat lite och hamnade på en italiensk sex-butik. Jag tror wovo betyder glidmedel!

Jag spekulerar att orginalfrågan var om hur mycket glidmedel man ska ha på pizzan. Moderatorerna brukar ju ge riktigt snabba svar på de frågorna så där är mysteriet löst tror jag!
Det låter som att du har läst innehållsförteckningen på en Paolo-pizza.

Pizza och snaps?? Ett tomt inlägg med rubriken Fått svar - ödsla inte tid - mod kan radera. Tack. är ju helt uppenbart kod. Främmande makt använder Happy som nummersändare:
Sluta, jag får ont i magen och svårt att äta !
?
det var det mest informativa jag läst på hela veckan. Och då har jag ändå följt den här tråden ska ni veta...

Pizza och snaps?? Ett tomt inlägg med rubriken Fått svar - ödsla inte tid - mod kan radera. Tack. är ju helt uppenbart kod. Främmande makt använder Happy som nummersändare:

Vet inte om det är ett sammanträffande eller vad men "wovo" är inget annat än "nummersändare".
The plot thickens!

Det måste vara Fleksnes som är spökrösten eftersom det finns klipp på när han anropar andra med sin radio!
Fråga bara inte vem Fleksnes är/var för det vore ett fatalt misstag (gömd ordvits) - då har vi ju en ny fråga!?!

Tycker det mest upprörande med denna tråd är budskapet i trådtiteln. Ingen skall väl bestämma vad jag skall ödsla min tid på?!

Men kan man inte använda döda grisar som glidmedel då? ?

Tycker det mest upprörande med denna tråd är budskapet i trådtiteln. Ingen skall väl bestämma vad jag skall ödsla min tid på?!
Är det inte mer liksom, allmängiltigt? Typ. Ödsla inte tid, det kommer inte 24 najsa oanvända timmar nästa dag? Skynda tjöööp. Tänk inte?
Så tolkade jag det.

Tillbaka
Topp