D
Deleted member 54554
Guest
Fått svar - ödsla inte tid - mod kan radera. Tack.
Vill inte vara den som tippar över den här tråden till sidan 3.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sidan tre.- En Pizza Mussolini, tack.
- Femton minuter en kvart, varsågoda.
Det sägs att den vanliga sandwichen var så populär i Italien att Mussolini krävde att den italianiserades. Den döptes därför om från det engelska och importerade namnet till tramezzini.
Eller hur! Sabba inte tråden!!!Vad har det med Capprichosa att göra?
Bra! Jag blev nyfiken på italienska Capricciosor och goglade fram den här menyn:Jag är en Capricciosa, ask me anything!
Jag har för mig att wovo betyder döda grisar på latin.Bra! Jag blev nyfiken på italienska Capricciosor och goglade fram den här menyn:
![]()
Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.www.google.se
Där ser man att när du är i italien så är du full av "wovo" vilket såklart är bra och mycket bättre än när du är i sverige men vafan e "wovo" för nåt?
Nu har jag googlat lite och hamnade på en italiensk sex-butik. Jag tror wovo betyder glidmedel!Jag har för mig att wovo betyder döda grisar på latin.
Det låter som att du har läst innehållsförteckningen på en Paolo-pizza.Nu har jag googlat lite och hamnade på en italiensk sex-butik. Jag tror wovo betyder glidmedel!
Jag spekulerar att orginalfrågan var om hur mycket glidmedel man ska ha på pizzan. Moderatorerna brukar ju ge riktigt snabba svar på de frågorna så där är mysteriet löst tror jag!
Sluta, jag får ont i magen och svårt att äta !Pizza och snaps?? Ett tomt inlägg med rubriken Fått svar - ödsla inte tid - mod kan radera. Tack. är ju helt uppenbart kod. Främmande makt använder Happy som nummersändare:
Nummersändare – Wikipedia
sv.wikipedia.org
Bra! Jag blev nyfiken på italienska Capricciosor och goglade fram den här menyn:
![]()
Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.www.google.se
Där ser man att när du är i italien så är du full av "wovo" vilket såklart är bra och mycket bättre än när du är i sverige men vafan e "wovo" för nåt?
Pizza och snaps?? Ett tomt inlägg med rubriken Fått svar - ödsla inte tid - mod kan radera. Tack. är ju helt uppenbart kod. Främmande makt använder Happy som nummersändare:
sv.wikipedia.org
Pizza och snaps?? Ett tomt inlägg med rubriken Fått svar - ödsla inte tid - mod kan radera. Tack. är ju helt uppenbart kod. Främmande makt använder Happy som nummersändare:
sv.wikipedia.org
Det låter som att du har läst innehållsförteckningen på en Paolo-pizza.
Men kan man inte använda döda grisar som glidmedel då? ?Nu har jag googlat lite och hamnade på en italiensk sex-butik. Jag tror wovo betyder glidmedel!
Jag spekulerar att orginalfrågan var om hur mycket glidmedel man ska ha på pizzan. Moderatorerna brukar ju ge riktigt snabba svar på de frågorna så där är mysteriet löst tror jag!
Är det inte mer liksom, allmängiltigt? Typ. Ödsla inte tid, det kommer inte 24 najsa oanvända timmar nästa dag? Skynda tjöööp. Tänk inte?Tycker det mest upprörande med denna tråd är budskapet i trådtiteln. Ingen skall väl bestämma vad jag skall ödsla min tid på?!
Dygnet innehåller 25 timmar om man jobbar in lunchen.Är det inte mer liksom, allmängiltigt? Typ. Ödsla inte tid, det kommer inte 24 najsa oanvända timmar nästa dag? Skynda tjöööp. Tänk inte?
Så tolkade jag det.
Om jag minns rätt så kopuleras det på styckdelar från en gris i Taxidermia? Alltid nåt. ?Men kan man inte använda döda grisar som glidmedel då? ?
Men kan man inte använda döda grisar som glidmedel då? ?
Men dom består ju av blod och fett oxå? Det måste väl hjälpa glidet när tarmen väl är på?!?Förväxlar du inte det med preventivmedel (tarm av döda grisar)?
Men dom består ju av blod och fett oxå? Det måste väl hjälpa glidet när tarmen väl är på?!?
NU fattade jag!Mer capri-chosan...
Funkar det även på randolopp att man kan äta sig till en extra timme?Dygnet innehåller 25 timmar om man jobbar in lunchen.
Funkar det även på randolopp att man kan äta sig till en extra timme?
Ja det är ju sällan man vill lägga på en timme på tiden. ?Vet inte, men då ville man hellre var en timme snabbare än långsammare, eller?
Det är ju njutningen man vill åt. maximera lidandetJa det är ju sällan man vill lägga på en timme på tiden. ?
Tänkte inte på det. Då var det jus faktiskt riktigt smart.Det är ju njutningen man vill åt. maximera lidandet
Handlade det om gristarmar och glidmedel?Edit: Äsch. Pucktvåa.
Det är ju njutningen man vill åt. maximera lidandet
Nej det verkar inte såHur går det? Har mod raderat än?
Jävla dålig den där mod. Vem nu det är?Nej det verkar inte så
Informationen i tråden är oersättlig, så jag hoppas den stannar ❤Hur går det? Har mod raderat än?