fd. Ny Tråd! Numera gammal och mossig.

Tid för en fredagstråd, vi kan väl lyfta en gammal.

Varför svars nuförtiden ofta på frågor i fyra till femton år gamla trådar som inte har sett aktivitet i lika många år?

Tid för en fredagstråd, vi kan väl lyfta en gammal.

Varför svars nuförtiden ofta på frågor i fyra till femton år gamla trådar som inte har sett aktivitet i lika många år?

Du undrar alltså varför folk skriver i gamla trådar, hm. När jag ska försöka svara dig på det och funderar på ditt inlägg så känns det som att det logiska centret i hjärnan går i loop.

Jag som precis satt och tänkte på det här. "Någon sådan tråd finns ju knappast sedan tidigare" tänkte jag.

Avd: stolt sökfunktionsanvändare.

Jag funderade på Grandödaren och kom på att det fanns en tråd här. Och Happy är ju min primära informationskälla, så var skulle jag annars fråga?

Jag funderade på Grandödaren och kom på att det fanns en tråd här. Och Happy är ju min primära informationskälla, så var skulle jag annars fråga?

Håller helt med, men det måste vara något undermedvetna på gång när många plötsligt börjar skriva i gamla trådar inom några dagar.

Senast ändrad:
Förvirrat. Tror att enklast om fortsatt diskussion förs i den här tråden

Förvirrat. Tror att enklast om fortsatt diskussion förs i den här tråden

Tror det avhandlades på sidan fem...?

Och en till:

Jag tycker det kan klara sig utan smörjning när det bara handlar om en passage av klingan per länk. Borde inte bli ngn katastrof.

Håller med! Jobbigt dock när man måste tar bort smörjning för att köra vaxad för att förhindra smuts, som väl kan blir riktigt mycket på de n+1 länkarna!

Tillbaka
Topp