Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det var bättre förr? ;)Tid för en fredagstråd, vi kan väl lyfta en gammal.
Varför svars nuförtiden ofta på frågor i fyra till femton år gamla trådar som inte har sett aktivitet i lika många år?
Det har bildats ett hemligt trådarkeologiskt subforum?Tid för en fredagstråd, vi kan väl lyfta en gammal.
Varför svars nuförtiden ofta på frågor i fyra till femton år gamla trådar som inte har sett aktivitet i lika många år?
Ju förr, dess bättre.Det var bättre förr? ;)
Shhh!Det har bildats ett hemligt trådarkeologiskt subforum?
Ju förr, dess bättre.
Tid för en fredagstråd, vi kan väl lyfta en gammal.
Jag funderade på Grandödaren och kom på att det fanns en tråd här. Och Happy är ju min primära informationskälla, så var skulle jag annars fråga?
Det är väl nån tiktok trend som allt annat
Tror det avhandlades på sidan fem...?Förvirrat. Tror att enklast om fortsatt diskussion förs i den här tråden
El-cyklar innefattas inte av allemansrätten, enligt Naturvårdsverket.
Jämför med vanlig fordonstrafik. Lastbilar och andra tunga fordon sliter betydligt mer på vägar än sportbilar. Det handlar om massa, hastighet och tryck mot marken. Det är förhållandevis enkel fysik. Om du och jag väger lika mycket men min cykel väger dubbelt så mycket som din måste även det...happyride.se
nej... alltid n+1En lurig fråga. Men svaret borde vara 4.
Kan Berra svaret månne?Någon som, på rak arm, tar Australiens huvudstad? Inklusive korrekt uttal, såklart.
Men tänk vilket lågt kedjeslitage det blir när ingen länk någonsin kommer tillbaka till klingan!Blir en lång kedja. Jobbigt om det ska vara den kortaste man kan ha
Jag tycker det kan klara sig utan smörjning när det bara handlar om en passage av klingan per länk. Borde inte bli ngn katastrof.Men det går åt mycket olja istället när alla n+1 länkarna skall smörjas.
Jag tycker det kan klara sig utan smörjning när det bara handlar om en passage av klingan per länk. Borde inte bli ngn katastrof.