[Fet-OT] Mello

[Fet-OT] Mello
Nivån är väl alltid lägst.
Mello är väl mer för familjens barn / familjetid?
Gillar ngn vuxen musiken?
Showen som helhet har ibland varit tillräckligt underhållande för att vara värt uppmärksamhet. Hittills i år har det varit långt under lägsta acceptabla nivå även då det gäller showen. Mkt tråkig programledare och sidekick tex.
Såg dock inte gårdagens. Hyrde filmen Tillsammans 99 istället. Även den blev dock en liten besvikelse! Ettan var mkt bättre.

[Fet-OT] Mello
Jag tycker hon Berg är helt okej som programledare men manus och allt runtomkring är jättedåligt. När Carolina Gynning intervjuande nån i mellantid så skämdes jag så mycket att jag stängde av i panik.

Tittade på Litauens mello på youtube istället. Den var bättre även om jag inte fattade vad de sa

[Fet-OT] Mello
Med tanke på att publiken är barnfamiljer så är det runtomkring konstigt. Björn Gustavsson är ett riktigt sömnpiller, Gynning pinsam. Det hela är mycket märkligt.

[Fet-OT] Mello
I brist på bättre så ger jag mellon en chans till. De två första var ju som hämtade från ngn mellanakt i ett Bollibumpaavsnitt.
Nu är det Dotter och man tänkte ju att hon skulle leverera lite åtminstone, men va fan...

[Fet-OT] Mello
Roligare än mello ?

Bilagor

• 20240224_221608.jpg
    20240224_221608.jpg
    521.4 KB · Besök: 44
  • image000000(89).jpg
    image000000(89).jpg
    121.6 KB · Besök: 48
[Fet-OT] Mello
Gått för långt det här med Nato och all skit . Fan ska vi skicka 2 norrbaggar till Malmö... om dom vinner ska det gå i Oslo då nästa år eller ? Vart fan har stoltheten över sitt land tagit vägen ... ska man bli glad när Norrhugg vinner i skidspåren nu också :) o så en danskjävel som förbundskapten i fotboll dessutom...

Senast ändrad:
[Fet-OT] Mello
M&M vinner....jösses...Men deras låt var väl inte totalt kass trots allt?
Men jag tycker Cassiopeia's var bättre.
Jag är besviken på mig själv att jag kollade åtminstone mestadels trots att vi bara var 2 fysiskt vuxna hemma.
Att internationella jurys gillade M&M är skrämmande, svenska småtjejer förståeligt.
Hoppas det var sista gången jag tittade?

Tillbaka
Topp