Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bojkottade gårdagens deltävling. Jag rasar över årets låga nivå!Nivån kunde inte vara lägre!
Nivån är väl alltid lägst.Bojkottade gårdagens deltävling. Jag rasar över årets låga nivå!
Showen som helhet har ibland varit tillräckligt underhållande för att vara värt uppmärksamhet. Hittills i år har det varit långt under lägsta acceptabla nivå även då det gäller showen. Mkt tråkig programledare och sidekick tex.Nivån är väl alltid lägst.
Mello är väl mer för familjens barn / familjetid?
Gillar ngn vuxen musiken?
"Bra"Dannys låt var bra , har inte lyssnat på de andra !?
Jag har en kompis som börjar varje Mello-år med att proklamera "Om jag säger att något är bra, så är det i kontexten "Mello""
Saknade du lite death growls?
Icke, men jag tycker generellt att Mello vänder sig till småbarnen i familjer...Saknade du lite death growls?
För att hon är värmländska?Dotters låt tycker jag ändå var rätt bra faktiskt.
Är hon det?? Då får jag nog omvärdera mitt omdöme....För att hon är värmländska?
För sent, fbk- tisha kommer på posten så kan dotter skriva autograf på den?Är hon det?? Då får jag nog omvärdera mitt omdöme....![]()
...förutom allt mellansnack (och fröken snusk).Icke, men jag tycker generellt att Mello vänder sig till småbarnen i familjer...
Nä?...förutom allt mellansnack (och fröken snusk).
Hittade någon något Metall i Circus X förresten?
Tänk så olika smaken kan vara!Jag vidhåller att Jacqline är överlägset bäst.
Enig, jag köper att folk vill ha musiken, Onkel Kånkel var "stor" på sin tid men kanske inte i ett program som har huvudpubliken i 6-14 (även om inte SVT verkar fatta det)Skönt att Fröken Snusk inte gick till final...har aldrig gillat det konceptet.
Alla var fel?Fel låt vann?
Faktiskt lite kul...Första mellanakten i år som var kul.
Björnzone.
Jag är besviken på mig själv att jag kollade åtminstone mestadels trots att vi bara var 2 fysiskt vuxna hemma.M&M vinner....jösses...Men deras låt var väl inte totalt kass trots allt?
Men jag tycker Cassiopeia's var bättre.
Ja, det är ju ett kul spektakel att följa och oja sig över!Äh, sluta vara så tykna. Mello är en folkfezt! ??