Fondriest ft3 1.2

Joadoa

Aktiv medlem
Fondriest ft3 1.2
Hej!

Jag är ev på G att köpa en Fondriest ft3 1.2. Är det någon som har den och skulle vilja säga några ord om den. Eller är det någon som kan massor om den utan att äga den så speak out!

/J

Senast ändrad:
Fondriest ft3 1.2
Har cyklat på en sådan i ett par år och är jättenöjd. Har gjort en bikefit och fått till en sittställning som passar mig samt bytt sadel.

Har cyklat allt från korta rundor till längre turer. På det hela taget gillar jag cykeln som är bekväm och rapp.

Också kul att det inte är det vanligaste märket.

T

Fondriest ft3 1.2
Hej! Tack för svaret! Hur upplever du cykeln, är den mer år race eller mer åt grandfondo-hållet eller den väldigt allround. Olika rester på nätet säger väldigt olika:.

Fondriest ft3 1.2
Jag har ägt en i 4-5 år nu... (både en 1.0 och en 1.2 faktiskt). Supernajs cyklar! Grymt snygga också!

På din fråga ovan så är geometrin nog mer race än granfondo skulle jag säga. Men det kan du naturligtvis justera med olika styrtappar och distanser.

Fondriest ft3 1.2
Fulkinesen sa:
Jag har ägt en i 4-5 år nu... (både en 1.0 och en 1.2 faktiskt). Supernajs cyklar! Grymt snygga också!

På din fråga ovan så är geometrin nog mer race än granfondo skulle jag säga. Men det kan du naturligtvis justera med olika styrtappar och distanser.

Okej,,tack för svaret! vad har ni för växlar på era cyklar!?

Tillbaka
Topp