Första gången i Hellas

Southstar

Ny medlem
Första gången i Hellas
Och första inlägget på happymtb. Tänkte stanna vid Hellasgården eller starta från Sickla imorgon efter att ha hämtat min nyservade hoj på tcm. Lämplig runda? Det gör ju inget om den är ordentligt utmärkt.

Första gången i Hellas
hmmm, det som är hyffsat uppmärkt är nog bara blå och gröna. Men de blir en bit och jag är inte säker på att du kommer runt hela om du aldrig varit där. Jag kollar aldrig markeringarna.

Försök att hitta några att hojja med är mitt tipps. Det är troligen en av sveriges mest cyklade skogar.

Första gången i Hellas
det går ju utmärkt att köra halva blå-gröna också. dock så suger jag på att förklara. har du en del erfarenhet är det ju annars skoj att köra hela. jag är rätt så kass på att förklara hur du hittar dock. bästa är väl att haka på nåra andra.

Första gången i Hellas
Jag har kört lite, tog mig tom runt Mörksuggan i år (väldigt långsamt dock). Nu siktar jag på Hammarby XC Hill. Låter som att jag ska prova gröna/blå lite, är det ungefär samma svårighetsgrad eller?

Första gången i Hellas
Eller bara far dit och snurra runt, det gjorde jag första gången.
Det finns ju hur mkt stigar som helst, och inga myrar. Bara att köra på med andra ord!

Första gången i Hellas
Körde några km på blå, för svårt för mig. Efter att ha vält in i en gran så vände jag. Då gick det bättre, ända tills jag ramlade igen och ledsnade. Straffade mig själv med 15 km lite snabbare stig (gula spåret och sen gröna milen + lite avstickare). Nåja, Hellas verkar schysst och det verkar finnas mycket fina omärkta stigar lite här och där.

Tillbaka
Topp