Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Rompa sa:ska du köra på sommaren så är en Bluto att föredra, ska du bara köra vintertid när d är snö spelar d ingen roll.
Rompa sa:ska du köra på sommaren så är en Bluto att föredra, ska du bara köra vintertid när d är snö spelar d ingen roll.
Håller inte med dig, alls. du får prova att åka lite fortare så kommer du se att det behövs.Plush sa:Rompa sa:ska du köra på sommaren så är en Bluto att föredra, ska du bara köra vintertid när d är snö spelar d ingen roll.
VA? Det går alldeles utmärkt att åka helstelt på sommaren.... Det är nästan att föredra...
Rompa sa:Håller inte med dig, alls. du får prova att åka lite fortare så kommer du se att det behövs.Plush sa:Rompa sa:ska du köra på sommaren så är en Bluto att föredra, ska du bara köra vintertid när d är snö spelar d ingen roll.
VA? Det går alldeles utmärkt att åka helstelt på sommaren.... Det är nästan att föredra...
Plush sa:Rompa sa:ska du köra på sommaren så är en Bluto att föredra, ska du bara köra vintertid när d är snö spelar d ingen roll.
Plush sa:Rompa sa:Håller inte med dig, alls. du får prova att åka lite fortare så kommer du se att det behövs.Plush sa:Rompa sa:ska du köra på sommaren så är en Bluto att föredra, ska du bara köra vintertid när d är snö spelar d ingen roll.
Mmmm.... Visst.... Jag kanske inte är den snabbaste utförs... Men åker tillräckligt fort för att veta att det går utmärkt utan en Bluto.
Men du vet säkert bättre. Vad vet jag.
Pepperazzi sa:Ang White-tjockisarna brukar det väl vara däcken det mest klagas på? Tråkiga med mycket självstyrning.
Pepperazzi sa:Aha, det har jag missat.
Så för 3000kr mer än Fat pro får man Gx och finare däck?
Razzilki sa:Pepperazzi sa:Aha, det har jag missat.
Så för 3000kr mer än Fat pro får man Gx och finare däck?
Så blir cyklen värt sina 15laxar ^^?
Eller ska man kolla vidare. Är helt nöjd med att börja mitt första fatbike köp utan dämpning. Ingen aning om man skulle kunna sätta dit en bluto på 6pro fattyn hade väl varit mer "framtidsäkert" om man nu vill prova vid senare tillfälle
Pepperazzi sa:Ja, mellan 10-15000kr tror det är svårt att hitta något prisvärdare idag. Bluto borde passa både Pro och Interceptorn, båda verkar ha 150x15 axel och tapered styrlager.
Pricka in en xxl-rea och det blir ännu mer svårslaget.
Men lita inte på allt jag säger, om kostnaden för skillnad mellan Eagle Gx eller NX är värt det har jag ingen koll på, kör fortfarande Sram X5 sen 2013. :)
Rompa sa:Håller inte med dig, alls. du får prova att åka lite fortare så kommer du se att det behövs.Plush sa:Rompa sa:ska du köra på sommaren så är en Bluto att föredra, ska du bara köra vintertid när d är snö spelar d ingen roll.
Martinmat sa:White må vara prisvärt men lite tråkigt
https://www.hibike.com/salsa-mukluk...parkle-2015-pe7ac48955c3f6486d80fa085ca3a8827
Salsa med bluto ?
Martinmat sa:
Oh ja, tex https://www.canyon.com/sv/mtb/dude/dude-cf-8-0-trail.htmlRazzilki sa:Skulle man få mycket mer om man drar upp sig till 25k bugdet?
Om vi leker med tanken
Ska du ha en ny CAAD1 som ju är det enda rätta så räcker det inte riktigt och en begagnad lär du tyvärr inte hitta.Razzilki sa:Skulle man få mycket mer om man drar upp sig till 25k bugdet?
Om vi leker med tanken