Förstörde mekstället på 2 sekunder!

• Trådstartare Trådstartare Federer
  • Start datum Start datum
Ironin:

8CE46F37-FFA9-446B-B8A9-E944FDA9A50B.png

Så du blev stött för att han nervärderade ditt mekställ? Och alltså tillräckligt stött för att du själv skall nervädera honom (och flera andra) som person?
Vilka andra? jag har bara svarat dom som har pikat mig, och nej, jag blir inte stött utan tycker det är tråkigt att folk förvanskar vad som faktisk har hänt, varför ska man klanka ner på stället, när det är jag som klantat mig, ingen av dom kommentarerna hade sagts om det var ett dyrt ställ.

Måste kommentera. Hur gamla är ni här på forumet? Visst skall man vara lite barnslig och svamlig. Jag leker med rchelisar och är snart 47 bast. Om någon behöver hjälp så råd skall man ge. Som mig. Håller på att lära mig meka med fatbike. Kunde inte ens byta däck på en cykel utan att ta hjälp av youtube. Lära sig lite i sänder så blir man kunnigare varje gång.

Vilka andra? jag har bara svarat dom som har pikat mig, och nej, jag blir inte stött utan tycker det är tråkigt att folk förvanskar vad som faktisk har hänt, varför ska man klanka ner på stället, när det är jag som klantat mig, ingen av dom kommentarerna hade sagts om det var ett dyrt ställ.

Men vi skiter i detta nu. Orkar inte tjafsa mer. Vi tycker olika helt enkelt.

Så du blev stött för att han nervärderade ditt mekställ? Och alltså tillräckligt stött för att du själv skall nervädera honom (och flera andra) som person?
Nä jag blev inte stött utan det var ju ett helt felaktigt påstående, som nu t.om blivit en trådsanning.

Olyckligt med brockan där men son sagt tror de finns en lösning tänkte annars att du kunde sätta dit en sadelstolps klämma? Ser inte riktigt diametern du har bara.
Mekställ är lyxigt jag spände fast en cykelhållare mot ett träd ?? funkade ungefär blev endel bökande men skönare än att vara på backen

Tur att du har ett ställ som fågeskrämma, den håller hackspetten borta!

Nä, men frågan är om man inte skulle kunna hänga fågelmatningen i stället. Ja det får ju vara parktoolsstället då, så de inte blåser omkull i vinter. Skrämma fåglar är lite synd tycker jag. Lite nedvärderande...

Det var en rätt trevlig tråd tills du fick det oerhört provokativa svaret

"Gediget! Höll i 2 sekunder..."

efter att du ställt frågan:
"jag betalade 385 kr med frakt, såg att nått liknade ställ såldes för $18 på en amerikansk sida, hur är det möjligt att dessa ställ kan vara så billiga, dom känns ju förvånansvärt gedigna?"

Och ni sitter du här och skämmer ut dig genom att skrika att folk som inte håller med dig är snobbar, att vi är otrevliga och att det är tack och hej.

Skärp dig.

Skärmavbild 2020-12-10 kl. 20.57.57.png

Skärmavbild 2020-12-10 kl. 20.59.06.png

Nä jag blev inte stött utan det var ju ett helt felaktigt påstående, som nu t.om blivit en trådsanning.
Stället du köpt är ju inte världsklass och det vet du eftersom du kunnat köpa det billigt.
Någon har påpekat det och du blir stött för att du tycker, felaktigt, att stället är bra vilket du tydligen fortfarande tycker.

Om du köper världens bästa mekställ och någon påpekar att färgen är ful, hur tror du att du reagerar då? Jag vet vad jag tror.

Chilla lite och lyssna på vad personer försöker lära dig.

M

Det var en rätt trevlig tråd tills du fick det oerhört provokativa svaret

"Gediget! Höll i 2 sekunder..."

efter att du ställt frågan:

Och ni sitter du här och skämmer ut dig genom att skrika att folk som inte håller med dig är snobbar, att vi är otrevliga och att det är tack och hej.

Skärp dig.

Visa bilaga 458147
Visa bilaga 458148
Men forfarande ett felaktigt påstående, som du nu fortsätter och göder.

Rubriken: "Förstörde mekstället på 2 sekunder!" indikerar ju (som redan konstaterats) att stället INTE är gediget (vilket är helt acceptabelt med tanke på priset) eller ett inslag av klantighet (vilket också är acceptabelt, då vi alla klantat oss). Klantighet KAN generera pikar (även på internet!).

Och...Ja... Sen borde det väl har slutat där. Men, på nåt sätt har det blivit mycket mer ändå. Istället för att säga: "Ja, klantigt. Billigt ställ." och fokusera på att lösa problemet så är...detta bättre? Iofs, underhållande, men...

Sidan 3 brukar väl betyda att vi livar upp stämningen med en bild på Landrovermannen eller valfri diktator?Visa bilaga 458157

Men hallå där!!
Nu när vi ändå är inne på petimetrar,ser inte alla att det är en RANGE ROVER den smått avvikande Mr Pervert använder som synnerligen annorlunda Barbara?? Så rätt benämning skall väl vara "Range Rovermannen?
Viktigt så ingen blir kränkt!!

Och som härledning till ämnet i tråden kan man undra om hans sexleksak kan benämnas som gedigen?
Köpte han den i tron att en billig bil är lika bra funktion på som en ny Barbara?
Köpte han den billigt,och därför antar att det var ok att få ett BJ av bilen?
Eller är den helt j**la kass då den inte uppfyller behovet av stimulans?
Eller är det Herrn som är klantig då han bevisligen "stoppat den i helt fel hål?
Är han eller bilen fågelskrämman?

Många frågor,men ack så få svar....
OBS!! Ironi i allra högsta grad så inte t.ex TS tror det är ett personangrepp detta också...???

Landrovermannen, det var fan inte igår! Men Landrovermannen och diktator var väl inte på samma sida??? Minnet är varken eller skulle man kunna säga :)

/R

20201211_072347.jpg

RIKTIGT GEDIGEN klamma av massiv plast av bästa kvalitet till lidlś mekställ säljes till högstbjudande!!!
OBS: denna är en orginal klamma inte att förväxla med någon dålig "kinaskit" detta känner man med en gång mär man håller i den.
Som vanligt på happy står köparen för frakten

Visa bilaga 458177
RIKTIGT GEDIGEN klamma av massiv plast av bästa kvalitet till lidlś mekställ säljes till högstbjudande!!!
OBS: denna är en orginal klamma inte att förväxla med någon dålig "kinaskit" detta känner man med en gång mär man håller i den.
Som vanligt på happy står köparen för frakten
Bjuder 500 spänn för tvättställsklämman!

Tillbaka
Topp