Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vilka andra? jag har bara svarat dom som har pikat mig, och nej, jag blir inte stött utan tycker det är tråkigt att folk förvanskar vad som faktisk har hänt, varför ska man klanka ner på stället, när det är jag som klantat mig, ingen av dom kommentarerna hade sagts om det var ett dyrt ställ.Så du blev stött för att han nervärderade ditt mekställ? Och alltså tillräckligt stött för att du själv skall nervädera honom (och flera andra) som person?
Pikar om klantighet hade nog kommit då med. ?ingen av dom kommentarerna hade sagts om det var ett dyrt ställ.
Moget
3h14m kvar.Äntligen fredag...!?
Vilka andra? jag har bara svarat dom som har pikat mig, och nej, jag blir inte stött utan tycker det är tråkigt att folk förvanskar vad som faktisk har hänt, varför ska man klanka ner på stället, när det är jag som klantat mig, ingen av dom kommentarerna hade sagts om det var ett dyrt ställ.
Nä jag blev inte stött utan det var ju ett helt felaktigt påstående, som nu t.om blivit en trådsanning.Så du blev stött för att han nervärderade ditt mekställ? Och alltså tillräckligt stött för att du själv skall nervädera honom (och flera andra) som person?
Nä jag blev inte stött utan det var ju ett helt felaktigt påstående, som nu t.om blivit en trådsanning.
Tvättar du cykeln?! Snobb! *Är tvättställ nedvärderande? Det fyller en viktig funktion i hela mitt cyklande.
Just ja. Förlåt.Tvättar du cykeln?! Snobb! *
*skämt
Jag är bara avis. Förlåt.Just ja. Förlåt.
Tur att du har ett ställ som fågeskrämma, den håller hackspetten borta!Just ja. Förlåt.
Tur att du har ett ställ som fågeskrämma, den håller hackspetten borta!
"jag betalade 385 kr med frakt, såg att nått liknade ställ såldes för $18 på en amerikansk sida, hur är det möjligt att dessa ställ kan vara så billiga, dom känns ju förvånansvärt gedigna?"
Stället du köpt är ju inte världsklass och det vet du eftersom du kunnat köpa det billigt.Nä jag blev inte stött utan det var ju ett helt felaktigt påstående, som nu t.om blivit en trådsanning.
Men forfarande ett felaktigt påstående, som du nu fortsätter och göder.Det var en rätt trevlig tråd tills du fick det oerhört provokativa svaret
"Gediget! Höll i 2 sekunder..."
efter att du ställt frågan:
Och ni sitter du här och skämmer ut dig genom att skrika att folk som inte håller med dig är snobbar, att vi är otrevliga och att det är tack och hej.
Skärp dig.
Visa bilaga 458147
Visa bilaga 458148
Men forfarande ett felaktigt påstående, som du nu fortsätter och göder.
att påstå att stället pajade efter 2 sekunder ,när det var jag som förstörde klämman.På vilket sätt är det felaktigt?
Det är taget direkt från tråden.
Inte helt olik den där Paco nu när han är brittiskt vit i ansiktet?Sidan 3 brukar väl betyda att vi livar upp stämningen med en bild på Landrovermannen eller valfri diktator?Visa bilaga 458157
att påstå att stället pajade efter 2 sekunder ,när det var jag som förstörde klämman.
Hade ju varit klädsamt om du läst min TS innan du sitter och påstår att jag skämmer ut mig!aaaaah, så det var ingenting som gick sönder alltså? allting är helt?
Hade ju varit klädsamt om du läst min TS innan du sitter och påstår att jag skämmer ut mig!
aaaaah, så det var ingenting som gick sönder alltså? allting är helt?
Fortfarande utan att läsa min TS!Jag påstod inte. Jag konstaterade.
Jag tror att @Federer menar att det gått sönder av annan anledning än dess tänkta användande. Typ att han backat på det, tappat en sten på det eller liknande "klantigt"
Så här roligt har jag inte haft på happy sedan Petri var här...
Ska jag vara helt ärlig, så hänger jag ibland blöta ytterkläder på det, det står ganska strategiskt för det i garaget.....Vänta bara tills det börjar användas, stor potential.
Tror även att tvättställ missförstods, det är inte för att torka strumpor.
Sidan 3 brukar väl betyda att vi livar upp stämningen med en bild på Landrovermannen eller valfri diktator?Visa bilaga 458157
SnobbSka jag vara helt ärlig, så hänger jag ibland blöta ytterkläder på det, det står ganska strategiskt för det i garaget.....
Bjuder 500 spänn för tvättställsklämman!Visa bilaga 458177
RIKTIGT GEDIGEN klamma av massiv plast av bästa kvalitet till lidlś mekställ säljes till högstbjudande!!!
OBS: denna är en orginal klamma inte att förväxla med någon dålig "kinaskit" detta känner man med en gång mär man håller i den.
Som vanligt på happy står köparen för frakten