Förstörde mekstället på 2 sekunder!

• Trådstartare Trådstartare Federer
  • Start datum Start datum
Tjena!

Diktator är på sidan tre! Landrovermannen när man känner att det behövs..

Mvh Diktatorn..

reface-2020-11-03-12-04-31.gif

Amazon.se verkar fortfarande ha missat att de blandat ihop priserna på park tools 9.2 och 10.2 mekställ.
Fick hem mitt i förrgår men verkar vara slutsålt för tillfället. Lyckats meka i flera minuter utan att något gått söner.

Bra ställ för oss snobbar imho.

Hoppas det inte svider att du betalat överpris för det stället. Mitt kostade 249kr på Lidl, din snobb.

Glad helg! hoppas du inte sätter champagnen i halsen, krösus ;)
Mitt kostade 400 kr -25% (medlemsrabatt) på Jula. Funkar fint, inte världens stabilaste och enklast att hantera men det duger åt mig.

Vad passar väl bättre så här på julaftonen en en liten Carl-Bertil Jonsson inspirerad hälsning till TS, under gårdagens utgrävningar i bra att ha lådorna så upptäckte cykel arkeologen Eker Fälgsson en helt bevarad verktygsbricka som hade överlevt och nu bara väntar på en ny förvaltare.

Så den som tycker att livet är pest utan bricka och kan uppvisa en lämplig donation till ett behjärtansvärt ändamål, kan se fram emot ett packet så snart som Postnord Rudolfs klövar bär.

God Jul och gott slut på denna tråd.

Bilagor

• ED0C9446-6502-4FD3-AC98-D00DC605E92C.jpeg
    ED0C9446-6502-4FD3-AC98-D00DC605E92C.jpeg
    45.4 KB · Besök: 134
Amazon.se verkar fortfarande ha missat att de blandat ihop priserna på park tools 9.2 och 10.2 mekställ.
Fick hem mitt i förrgår men verkar vara slutsålt för tillfället. Lyckats meka i flera minuter utan att något gått söner.

Bra ställ för oss snobbar imho.

Nyfiken. Beställde du 10.2 för priset av 9.2? Vad fick du hem?

Vad passar väl bättre så här på julaftonen en en liten Carl-Bertil Jonsson inspirerad hälsning till TS, under gårdagens utgrävningar i bra att ha lådorna så upptäckte cykel arkeologen Eker Fälgsson en helt bevarad verktygsbricka som hade överlevt och nu bara väntar på en ny förvaltare.

Så den som tycker att livet är pest utan bricka och kan uppvisa en lämplig donation till ett behjärtansvärt ändamål, kan se fram emot ett packet så snart som Postnord Rudolfs klövar bär.

Bara på Happy?
Det smyger sig dock in en viss osäkerhet när Rudolfs husse blev inblandad.

10.2 verkar skeppas från asien i det fallet?

edit: av en säljare med lägsta möjliga betyg. det verkar även ha varit problem med klämman till sidobenen, och en uppgraderad del skickas regelbundet ut till missnöjda kunder.

annars verkar det vara ett lovande ställ.

Senast ändrad:
Jag beställde från Amazon som säljare och fick hem ett 10.2. orginalförpackning och inget som tyder på fejk. Funkar svinbra, flera minuter!

10.2 verkar skeppas från asien i det fallet?

edit: av en säljare med lägsta möjliga betyg. det verkar även ha varit problem med klämman till sidobenen, och en uppgraderad del skickas regelbundet ut till missnöjda kunder.

annars verkar det vara ett lovande ställ.
Jag vet inte hur det är nu, men när jag beställde så var det Amazon och en kina-säljare. Kinasäljaren var 200 spänn billigare, men jag såg det som en 200kr försäkring att inte köpa från dem.

Har nog gjort det ett par ggr. Tenderar att lossna på mitt Lidlställ. Låsskruven håller inte tror jag. Annars är väl konstruktionen rätt tänkt.
Märkligt nog följde det inte med en sådan framhjulshållare till mitt Jula-ställ, fastän bilden visar att den har en likadan som Lidl-stället. Men jag kan inte påstå att jag saknar den direkt. Hjulet står rätt stilla ändå.

tack ,men jag är nöjd med min fullösning,kanske någon annan känner sig manad att ta upp fajten.

Tillbaka
Topp