Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hejsan köpte mig precis en fox talas r 2008 för 2 dagar sen. Men nu efter jag var ute o kört lite så låser inte gaffeln sig i 100mm läget, Men den låser sig i 120
Är ett relativt vanligt fenomen på Fox Talas gafflar (även 08-modeller). Har själv en 32:a Talas 2008 (100-120-140) men den har hittils fungerat klockrent.
Kontakta Fox direkt för att bli hänvisad till ett serviceställe, skulle jag rekommendera.
Om du skall skicka den till biketoyz så skall du kontakta dem innan och få ett servicenummer.
Antingen du eller butiken som skickar in den åt dig måste ordna fram ett sådant så du/de hamnar i deras bokningssystem. Annars kommer det ta tid.
Med ett servicenummer/bokning så säger de att gaffeln skall bli servad och återsänd inom två arbetsdagar. Så räkna kanske med en arbetsvecka i tid med frakten och servicen.