MTB- rensning
Medlem
Fråga om vevparti
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Shimano Saint-vevar används oftast på DH och andra MTB som kräver att de håller när det mest går hårt utför. Sett till standarder de följer passar de många cyklar. Som skrevs ovan, kolla exakt modellnummer (FC-Mxxx).Känner någon till vad detta vevparti är till för cyklar?
Vet du om det finns intresse på begagnatmarknaden?Shimano Saint-vevar används oftast på DH och andra MTB som kräver att de håller när det mest går hårt utför. Sett till standarder de följer passar de många cyklar. Som skrevs ovan, kolla exakt modellnummer (FC-Mxxx).
Det finns säkert någon som är intresserad, men om det är för en hundring eller tre vet jag inte. Lägg ut en säljesannons här på Happy så får du se. https://happyride.se/annonser/Vet du om det finns intresse på begagnatmarknaden?
mm, vet inte. axeln är ju 83mm + det vevlagret bygger. Ett vanligt 73mm är väl 96mm tror jag170 mm vev,hur mäter jag BB på detta?
Nej tyvärr, endast det på mina foton.Har du muttern för lagerförspänningen? Nummer 5 i ovanstående manuallänk.