Fula Hojar!!

kais01

Aktiv medlem
Fula Hojar!!
ja smaken är olika.

för mig är fult ofta det som ser desperat och eller efterkonstruerat ut.

kan mycket mer respektera en sammanhållen design, t ex bilar utan krystade extra plåtveck och luftintag utan funktion.

Fula Hojar!!
Bengt-re sa:
Fulskivor, svinmånga spacers, sadelväska med flabbig rem , löjligt löphjul på bakväxeln och en hysterisk 70-tals lack.
Nu är du väl lite hård. Med rätt bakgrund, gärna totalsvart och rätt belysning , mycket dämpat eller ingen alls, kanske den skulle kunna bli nästan riktigt fin. Framförallt för folk med grava synfel och blinda

Reivennob

Aktiv medlem
Fula Hojar!!
Eftersom man vill kombinera känslan av att hänga i en sele och strypa blodtillförseln långsamt med att aldrig få vila fötterna? Jag vill se Sam Pilgrim med denna i en freebike challenge!

tmalm

Aktiv medlem
Fula Hojar!!
images=644x461.jpg

Merida Albontech Lx-93
Inte så ful som jag minns den ändå men tycker ändå den kvalar in i tråden.
(Om jag av någon anledning behöver bygga en ny fulkross så vill jag göra det med en sån här som grund. Kan inte gå fel)

/T

Hireliath

Medlem
Fula Hojar!!
Hittade denna skönhet i Leipzig nu i veckan. Jag är 2m lång och hade styret i höjd med armhålan och ramen är troligen en 64 cm iom att 28" hjulen ser ut som 26".
DSC_0598-01.jpeg

Milistern

Medlem
Fula Hojar!!
Den här förtjänar egentligen inte alls att hängas ut här utan skulle snarare hyllas i någon ba
IMG_20200206_125742_1.jpg
rackuppfinnartråd, men nu fick det bli såhär.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer