Naveus
Aktiv medlem
Fula Hojar!!
Du får köpa den här LTSen först och utöka med en Lobo när (om) det säljs någon.. heheOm det hade varit en Lobo skulle jag kanske slagit till
Du får köpa den här LTSen först och utöka med en Lobo när (om) det säljs någon.. heheOm det hade varit en Lobo skulle jag kanske slagit till
Ramen var ju fräck i alla fall. Dessutom förberedd för remdrift, DBS var före sin tid.
Den bästa cykeln när det begav sig :)Ramen var ju fräck i alla fall. Dessutom förberedd för remdrift, DBS var före sin tid.
Så mycket jobb och så slutmonterar man det hela som en cykel-på-köpet.
Jo, det var väl det jag menade med cykel-på-köpet...Med gaffeln bakvänd. Tjena!
Fan va smart. Bara att hänga ned snabeln till flaskan så slipper man stanna för att uträtta sina behov, passar nog vid distanscykling. Kretslopp när det är så bäst.Finns säkert med redan men årkar inte söka genom. Vet inte om kolfiber dildon eller stemen är värstkan bli din för endast 250€ i FinlandVisa bilaga 407234Visa bilaga 407231Visa bilaga 407233
Den var ju inte ful, bara udda och inte så diskret.
Redigt fulsnygg, hade gärna fått plats hos mig
Ser ut att vara från aliexpress.Den var ju inte ful, bara udda och inte så diskret.
#åsikt
Nån mer än jag som tycker den ser ut som en sengångare?
Lite i ramens utformning, men absolut inte i färgen..:)Nån mer än jag som tycker den ser ut som en sengångare?
Visa bilaga 407281
Du lär dig. Efter ett par tre gånger eller så.Framförallt fult styre. Och läskigt. Jag går ofta ner i bocken lite snabbt med båda händerna samtidigt, kan bara tänka mig vad som skulle hända om jag råkade göra det cyklandes på denna....
Å andra sidan är det kanske ett rimligt sätt att spara några gram med tanke på hur sällan den vanlige pendlaren använder hela styret. Visa bilaga 407367
Vätternraket.
Hade den inte varit så hög fram hade den nästan varit cool.
Så schizofrent komponerad!
Skulle det inte kunna vara ett bygge av den före detta happyiten som körde Vättern på en fixad damcykel? Kan inte komma på vad han hette nu.
Jag tror du tänker på PippiW?Skulle det inte kunna vara ett bygge av den före detta happyiten som körde Vättern på en fixad damcykel? Kan inte komma på vad han hette nu.
Haha. Det är ju The Mini Rig, som bmx:aren Harry Main hittade på med Mafia bikes när han fortfarande var sponsrad av dem, och höll på att börja med MTB. Gjort för skämtåkning osv :)Har ju sett odämpade sånna här och tyckt dom varit konstiga, varför man vill ha fs övergår mitt förstånd.
Visa bilaga 409926
Tack, självklart är det honom jag tänker på. Det ser spontant ut som ett av hans alster.Jag tror du tänker på PippiW?
Kanske någon av dessa?Tack, självklart är det honom jag tänker på. Det ser spontant ut som ett av hans alster.
Jo dom där är ju kända från happy, tänkte att damtralla med zipp-hjul skulle vara i linje med dem. :)
Yes, hade ju absolut kunnat varit möjligt.Jo dom där är ju kända från happy, tänkte att damtralla med zipp-hjul skulle vara i linje med dem. :)
Verkar som om styrstammen är i fel storlek...barnens skola idag...
Fy fan, en riktig syradusch i ögonen!
Påminde mig om denna som Focus gjorde på riktigt till sitt aprilskämt för några år sen. Edit: De kallade den Big Bird (efter muppen?). :)Denna skulle jag faktiskt vilja provcykla - storhjulig xc hoj for normallånga personer.
Bäfäng't! [sic]Tyckte mer synd om denna än att jag tyckte den var ful. Ville knipsa vajerlåset och befria den. Det syns ju hur den stackars cykeln skäms över sin ägare