Fula Hojar!!

Lejon

Aktiv medlem
Fula Hojar!!
Framförallt fult styre. Och läskigt. Jag går ofta ner i bocken lite snabbt med båda händerna samtidigt, kan bara tänka mig vad som skulle hända om jag råkade göra det cyklandes på denna....
Å andra sidan är det kanske ett rimligt sätt att spara några gram med tanke på hur sällan den vanlige pendlaren använder hela styret.
50561C67-B40B-41BA-BB15-A72EEB59EC96.jpeg

IM

Medlem
Fula Hojar!!
Framförallt fult styre. Och läskigt. Jag går ofta ner i bocken lite snabbt med båda händerna samtidigt, kan bara tänka mig vad som skulle hända om jag råkade göra det cyklandes på denna....
Å andra sidan är det kanske ett rimligt sätt att spara några gram med tanke på hur sällan den vanlige pendlaren använder hela styret. Visa bilaga 407367
Du lär dig. Efter ett par tre gånger eller så.

moros

Aktiv medlem
Fula Hojar!!
Lite tveksam om den verkligen skall postas här. Det finns ju nästan något snyggt med den och det verkar ju ligga lite tanke bakom hopplocket! :)

20200326_125407.jpg

Transwave

Medlem
Fula Hojar!!
När de kom tyckte jag att de var det ballaste som sett dagens ljus. Idag ser den mer löjlig ut. Den tjocka sadeln och super-rise styrstammen bidrar nog till den känslan.
1586085187673.png

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer