Är inte främre drevet lite litet för den typen av cykel? Och vad fan tänktes det angående växelwiren? Utöver allt annat då.
Åh herre jävlar...
Dubbla styren är helt rätt! Genialt!
Är den jättestora bak(?)-dämparn m.m. photoshoppad? eller komplicerad attrapp?
Du noterar att det är en hardtail, va?Är den jättestora bak(?)-dämparn m.m. photoshoppad? eller komplicerad attrapp?
'Dämpargaffeln' ser ut att gå att bryta rakt av med handkraft typ. Ändå är detta inte det knäppaste på denna skapelse.
Det är en hardtail med dämpareDu noterar att det är en hardtail, va?
Varför????
En vill jag ha!!!!Ser ut som en gåstol med hjul.
Gräslig!![]()
För att "motståndet" viker sig av skratt?En vill jag ha!!!!
Då kommer jag att vinna över skanstullsbron![]()
Exactly my pointDu noterar att det är en hardtail, va?
JappFör att "motståndet" viker sig av skratt?
Ja det där ser verkligen helskumt ut. Måste ha nåt med motorn att göra. Kanske sitter hela baktriangeln skruvad i motorn?Ja huga. Är den vikbar? Eller varför är sadelstaget skruvat?
Mycket otäck, dessutom är det inte en cykel, bara påminner om en sådan, det är en elmoppe, en extra läskig och ful (imho) elmoppe!Den här är otäck
Elmoped, usch!
Det är dämpning, kallas Kingpin, Cannondale har det på sina kolfiber gravel hojar.Ja det där ser verkligen helskumt ut. Måste ha nåt med motorn att göra. Kanske sitter hela baktriangeln skruvad i motorn?
Tycker att de flesta cannondale är väldigt fula. Är en av de få stora tillverkarna som konsekvent gör fula cyklar gång på gång.
Bara ventilerna borde resultera i offentlig prygling!Visa bilaga 429497
![]()
Superstrata Bike
The world’s first Unibody Carbon Fiber Composite Bicycle. Super strong, super light, versatile for multiple terrains. Classic and Electric options available.www.superstrata.bike
Skulle vilja se den designen på en MTB med dropper! Givetvis med intern kabel.Visa bilaga 429497
![]()
Superstrata Bike
The world’s first Unibody Carbon Fiber Composite Bicycle. Super strong, super light, versatile for multiple terrains. Classic and Electric options available.www.superstrata.bike
Tycker den ser ganska ball ut.. men jag tvivlar på det hela. Ingenstans i deras videos sitter någon på sadeln o cyklar.. de går mest omkring med dem. De korta sekvenser som någon sitter ned är på helt andra, mer konventionella, cyklar... Visst, det är ett projekt, men vid detta lag måste de ju åtminstone ha en fungerande prototyp kan man ju tycka. Jag är ingen konstruktör men vad säger ni som är det, ser detta ut att vara en fungerande lösning? En, typ, 100kg cyklist och de där hävarmarna...Visa bilaga 429497
![]()
Superstrata Bike
Haha det är min gamla San Andreas som jag köpte från Ben på Pinkbike på Frosttiden men en kompis som byggde den till knasig elhoj.Tjena!
Haha, det var det första jag tänkte också.
Ooouuuhhh, det kedjeskyddet på ett xtrvevparti.....En sån hoj dreglade jag över när jag var liten. Den hade inte stänkskärmar & kedjeskydd då. Inget fel i att använda en gammal 26" mtb som pendlare, men på denna modell känns dessa tillbehör lite som en kränkning då denna hoj var absolut high-end när den kom...
Visa bilaga 432756
Den blå ägs nog av smurfarna för att komma undan från Gargamel.