Fula Hojar!!

Fishy

Aktiv medlem
Fula Hojar!!
Finns inget fulare än desperat färgmatchade cyklar. Finns det en färg på ramen så ska det matchas in i fördärvet, vajernipplar och ventilhattar inkluderade. Spelar ingen roll om det är olika nyanser av färgen. DTM: dying to match, om man ska citera Fab Five.
2FD8DB59-274D-4183-ACB6-E2CFD0D0EC55.jpeg

Stålhäst

Aktiv medlem
Fula Hojar!!
Finns inget fulare än desperat färgmatchade cyklar. Finns det en färg på ramen så ska det matchas in i fördärvet, vajernipplar och ventilhattar inkluderade. Spelar ingen roll om det är olika nyanser av färgen. DTM: dying to match, om man ska citera Fab Five.Visa bilaga 401966
Jättefin tycker jag, men det enda är något med styret och stammen, som också hände på min cykel, att det ser litet märkligt ut, som att det är ute och svävar på något sätt. Hoppas det går att undvika med min quill-stam. Kanske också om stammen vinklas nedåt.

Fishy

Aktiv medlem
Fula Hojar!!
Jättefin tycker jag, men det enda är något med styret och stammen, som också hände på min cykel, att det ser litet märkligt ut, som att det är ute och svävar på något sätt. Hoppas det går att undvika med min quill-stam. Kanske också om stammen vinklas nedåt.
Ramen är fin men matchandet förstör.

thomaslundstrom

Aktiv medlem
Fula Hojar!!
Finns inget fulare än desperat färgmatchade cyklar. Finns det en färg på ramen så ska det matchas in i fördärvet, vajernipplar och ventilhattar inkluderade. Spelar ingen roll om det är olika nyanser av färgen. DTM: dying to match, om man ska citera Fab Five.Visa bilaga 401966
Färgmatching i all ära, men att slänga in orange styrlager, spacers och drickadunk-toppar på en annars grå och gul hoj gör ju att det skär sig nåt så fördärvat.

Earlslick

Aktiv medlem
Fula Hojar!!

moros

Aktiv medlem
Fula Hojar!!
FS fatbike på TRETTIO (30) KILO! Både vikten och det låga priset hjälper till att göra den ännu fulare, rent psykiskt... 🤮 😶

Märkligt att den är så jävla tung, den har ju ändå kameler i aluminium!

1581339021232.png

darkforce

Aktiv medlem
Fula Hojar!!
Såg denna på Drottninggatan i Stockholm..
Mekaniska skivbromsar, dubbelkronad gaffel, bmx sadel samt ett vitt stöd..
Visa bilaga 402097Visa bilaga 402098
f*n de där e nog min gamla blytunga as till bushoj ja byggde av skrot som nån klåfinger stal för så där 8-10 år sen då hade den illgröna handtag o illgrön sadel o inget stöd och stod alien@itation eller nått dylikt på sadelstolpen otroligt trist hoj o cykla på så va rätt nöjd då den blev snodd så ja kunde bygga nått roligare ;)

Hk

Medlem
Fula Hojar!!
f*n de där e nog min gamla blytunga as till bushoj ja byggde av skrot som nån klåfinger stal för så där 8-10 år sen då hade den illgröna handtag o illgrön sadel o inget stöd och stod alien@itation eller nått dylikt på sadelstolpen otroligt trist hoj o cykla på så va rätt nöjd då den blev snodd så ja kunde bygga nått roligare ;)
haha fan vad sjukt ändå

Ragnvald

Medlem
Fula Hojar!!
Den här var inte vacker i mina ögon, men på nåt sätt är den ju lite fulvacker - som en B-film som är så usel att den blir rolig. Finns att köpa på blocket för den som är sugen.

919800C5-534E-496C-8D63-B3C73459ED13.jpeg

Alex Supertramp

Aktiv medlem
Fula Hojar!!
Det sägs ju att vattenflaskan med Coca Cola-tryck är den enda lvg-folket accepterar som inte färgmässigt matchar kolfiberitalienaren med Ultegra och internt dragna växelkablar. Men här har det fan gått för långt. Tom tjejen höll med, och då har hon ändå druckit grogg blandat med resterna från desserten. Hon börjar bli bitsk (bäst disken är borta när hon vaknar, men hon är söt som ett kiwiskal som legat med vodka i kylen).
240222C4-80C5-4004-ADA7-3656C5E1CED0.jpeg

Hep

Aktiv medlem
Fula Hojar!!
Det sägs ju att vattenflaskan med Coca Cola-tryck är den enda lvg-folket accepterar som inte färgmässigt matchar kolfiberitalienaren med Ultegra och internt dragna växelkablar. Men här har det fan gått för långt. Tom tjejen höll med, och då har hon ändå druckit grogg blandat med resterna från desserten. Hon börjar bli bitsk (bäst disken är borta när hon vaknar, men hon är söt som ett kiwiskal som legat med vodka i kylen). Visa bilaga 403596
Ful är den absolut, men har den alkolås?

Naveus

Aktiv medlem
Fula Hojar!!
Screenshot_20200320-193211_Facebook.jpg

Den här GT:n i kolfiber tycker jag har en välförtjänt plats i den här tråden.

Till salu på FB för ynka 3500 riksdaler om någon är sugen!

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer