Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tvärt om skulle jag gissa. En cykel för oss gamla nog att inte längre ha något val. Ge det några decennier så kommer du också förstå.
Den här förtjänar egentligen inte alls att hängas ut här utan skulle snarare hyllas i någon baVisa bilaga 401662rackuppfinnartråd, men nu fick det bli såhär.
Den platsade här, med råge.Kan inte riktigt bestämma mig, onekligen en vattendelare. Visa bilaga 401683
Den här förtjänar egentligen inte alls att hängas ut här utan skulle snarare hyllas i någon baVisa bilaga 401662rackuppfinnartråd, men nu fick det bli såhär.
Sjukt att bygga något så fult med så fina komponenter (Pinion lådan)
Tjena!
Missade du Lauf-gaffeln?
Nej men den är ju också ful ;) Endast Rocksled är fulare om vi snackar framgafflarTjena!
Missade du Lauf-gaffeln?
Tycker framför allt att det verkar farlig utan styrning och bromsar.
?Hittade denna skönhet i Leipzig nu i veckan. Jag är 2m lång och hade styret i höjd med armhålan och ramen är troligen en 64 cm iom att 28" hjulen ser ut som 26".Visa bilaga 400835
Finns inget fulare än desperat färgmatchade cyklar. Finns det en färg på ramen så ska det matchas in i fördärvet, vajernipplar och ventilhattar inkluderade. Spelar ingen roll om det är olika nyanser av färgen. DTM: dying to match, om man ska citera Fab Five.Visa bilaga 401966
Jättefin tycker jag, men det enda är något med styret och stammen, som också hände på min cykel, att det ser litet märkligt ut, som att det är ute och svävar på något sätt. Hoppas det går att undvika med min quill-stam. Kanske också om stammen vinklas nedåt.
Tjena!
Eller absolut inte en GT.. Men jag kanske missar din ironi?
Finns inget fulare än desperat färgmatchade cyklar. Finns det en färg på ramen så ska det matchas in i fördärvet, vajernipplar och ventilhattar inkluderade. Spelar ingen roll om det är olika nyanser av färgen. DTM: dying to match, om man ska citera Fab Five.Visa bilaga 401966
Vad har priset att göra med utseendet?FS fatbike på TRETTIO (30) KILO! Både vikten och det låga priset hjälper till att göra den ännu fulare, rent psykiskt... ? ?
![]()
Youma FullShock 26-tum heldämpad fatbike
26-tums heldämpad fatbike med 4"-däck. Riktigt läcker design. Denna fatbike har 27 växlar från MicroSHIFT samt skivbromsar bak och fram.www.e-ville.com
Den blir fulare rent psykiskt av det skrev jag, inte visuellt.Vad har priset att göra med utseendet?
Hur blir den fulare rent psykiskt av det låga priset?Den blir fulare rent psykiskt av det skrev jag, inte visuellt.
Hur blir den fulare rent psykiskt av det låga priset?
Hur blir den fulare rent psykiskt av det låga priset?
FS fatbike på TRETTIO (30) KILO! Både vikten och det låga priset hjälper till att göra den ännu fulare, rent psykiskt... ? ?
![]()
Youma FullShock 26-tum heldämpad fatbike
26-tums heldämpad fatbike med 4"-däck. Riktigt läcker design. Denna fatbike har 27 växlar från MicroSHIFT samt skivbromsar bak och fram.www.e-ville.com
Kanske är en gravel-kamel? I sådana fall är 71 grader helt korrekt.sjukt omodernt med kameler! Visa bilaga 402128
Något liknande stod i garaget på brf:en länge och väl. Fattade aldrig att det var en GT.
f*n de där e nog min gamla blytunga as till bushoj ja byggde av skrot som nån klåfinger stal för så där 8-10 år sen då hade den illgröna handtag o illgrön sadel o inget stöd och stod alien@itation eller nått dylikt på sadelstolpen otroligt trist hoj o cykla på så va rätt nöjd då den blev snodd så ja kunde bygga nått roligare ;)Såg denna på Drottninggatan i Stockholm..
Mekaniska skivbromsar, dubbelkronad gaffel, bmx sadel samt ett vitt stöd..
Visa bilaga 402097Visa bilaga 402098
f*n de där e nog min gamla blytunga as till bushoj ja byggde av skrot som nån klåfinger stal för så där 8-10 år sen då hade den illgröna handtag o illgrön sadel o inget stöd och stod alien@itation eller nått dylikt på sadelstolpen otroligt trist hoj o cykla på så va rätt nöjd då den blev snodd så ja kunde bygga nått roligare ;)
Visa bilaga 403240
Nästan fusk att posta e-mtbs, men den här var i särklass, hittad vid Brunnstorget

![]()
Sjukt att bygga något så fult med så fina komponenter (Pinion lådan)
Ful är den absolut, men har den alkolås?Det sägs ju att vattenflaskan med Coca Cola-tryck är den enda lvg-folket accepterar som inte färgmässigt matchar kolfiberitalienaren med Ultegra och internt dragna växelkablar. Men här har det fan gått för långt. Tom tjejen höll med, och då har hon ändå druckit grogg blandat med resterna från desserten. Hon börjar bli bitsk (bäst disken är borta när hon vaknar, men hon är söt som ett kiwiskal som legat med vodka i kylen). Visa bilaga 403596
Visa bilaga 403597
Den säljs ju på tradera med beskrivningen att den har "snyggast design".
Jag vet inte vad som är märkligast, säljarens beskrivning eller att någon höll med om det och köpte en...
Värre har jag sett. Den där är ju lite fulsnygg ändå.Den här var inte vacker i mina ögon, men på nåt sätt är den ju lite fulvacker - som en B-film som är så usel att den blir rolig. Finns att köpa på blocket för den som är sugen.
Visa bilaga 403248
Om det hade varit en Lobo skulle jag kanske slagit till