Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
emmer sa:Duger inte kontraalten utan det skär sig i öronen så ber jag om ursäkt och ber dig tvätta dom nästa gång du duschar.Arsozath sa:Det var inte vad du sa, det var hur du sa det...emmer sa:Är inte det självklart att ju fler växlar ju lättare att hitta rätt utväxling? och ju mer rätt utväxling desto effektivare användning av cyklistens effekt? Om det inte vore så varför slutade man med 2x6 -växlar över huvud taget? Det är ingen ursäkt utan bara att jag tänkt efter före jag skriver...Arsozath sa:Det finns alltid en ursäkt för dig. Spelar liksom ingen roll vad det är.emmer sa:Jo, med enkel banprofil så kan det funka...Arsozath sa:Går tydligen rätt fort dock: http://www.cyclingnews.com/news/aqua-blue-sport-takes-first-victory-on-3t-strada/
[Och om du vill kan du ju kolla banprofilen för just den etappen...]
Så otroligt gräslig. Det borde vara ett typexempl på industridesignutbildningar på dålig design, och ett utmärkt exempel på varför teknisk kompetens är nödvändigt för en bra industridesign.rouster sa:
H. sa:Så otroligt gräslig. Det borde vara ett typexempl på industridesignutbildningar på dålig design, och ett utmärkt exempel på varför teknisk kompetens är nödvändigt för en bra industridesign.rouster sa:
När tex dimensionerna är grövre på mindre stressutsatta ställen och klenare där det borde vara ordentligt med material blir man ju alldeles matt. Lägg därtill en hel drös med sjukt fula linjer och resultatet är ju bortom räddning.
50 cm reach är väl OK men offren för eldriften förstör lika mycket som de tveksamma designvalen..Mathias sa:Men för fasen Nicolai, det här är ju en tandemcykel i längd, 133cm wheel base och 50 cm reach! Och den feta puckeln på överröret, och den enorma triangeln mot sadelröret! Mina ögon behöver klorin!
(Plus att den väger 25 pannor...)
Haha, kreativt.zinkpasta sa:Lådan innehåller troligtvis en hamster + hjul som sköter uppladdning av batteri.
Cred för hemmabygget dock. Happyit?
zinkpasta sa:Lådan innehåller troligtvis en hamster + hjul som sköter uppladdning av batteri.
Cred för hemmabygget dock. Happyit?
Bengt-re sa:Starka ben lär ju behövas...
Peth sa:Bengt-re sa:Starka ben lär ju behövas...
Menvaf... gaffeln ser ju ut som på en cykel på köpet-cykel.
Bengt-re sa:Peth sa:Bengt-re sa:Starka ben lär ju behövas...
Yepp. Woffo gör de så?
Kupa sa:Bengt-re sa:Peth sa:Bengt-re sa:Starka ben lär ju behövas...
Yepp. Woffo gör de så?
Såna där hojar (även de med vettigare klinga) är gjorda för att ligga på rulle bakom en mc eller derny. Man kommer lite lite närmare med en bakvänd gaffel.
Pfaff sa:Alles karbång, praktiskt med integrerade skärmar - men kanske inte jättesnyggt.
http://road.cc/content/tech-news/23...ke-integrated-mudguards-now-available-buy-and
Ser ju ut som en styr-å-ställ -cykel för snabbcyklare...Pfaff sa:Alles karbång, praktiskt med integrerade skärmar - men kanske inte jättesnyggt.
Bengt-re sa:Starka ben lär ju behövas...
Inga trianglar eller snedstag i den ramen. Blir nog mjuk och fin efter ett tag.heklamama sa:Den här är inte helt ful egentligen.
Men lite...
...Hur ska jag säga...
Hur som helst
Påhittad av Arkitekter från Hamburg...
tmalm sa:Vad i hela friden har hänt med styret? Riserbockstyre?
Kneecap sa:Tjena!
Och jag som tyckte att bockstyre med rise (Ala Specialized t.ex.) ser förjävligt ut. Råsnyggt jmf med det där missfostret.
Vad är det för fel att bygga en ram som gör att vanligt styre ger rätt höjd
bompet sa:tmalm sa:Vad i hela friden har hänt med styret? Riserbockstyre?
Det är värre än så...
tmalm sa:Man undrar ju hur de tänkte när de bestämde sig för det där:
Fördear:
* lite bekvämare när du håller uppe på styret.
Nackdelar:
* Jättekort styrhuvud
* Knepig ram
* okompatibel med andra styren
* ful
Jamen, vi kör väl på det här va, grabbar???
/T
JTF sa: