Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
me.I.am sa:Itera är kult, dom är skyddade från Fula Hojar-tråden!
Triatleter är som Kung Midas fast med oestetik istället för guld.Vernersson sa:Vet inte om denna har varit uppe tidigare men satan i gatan så gräslig den är :-O
Vernersson sa:Ytterligare en "sköning" i fulserien...
Dessutom elektrifierad.
"kawasakigrön" :Dkais01 sa:jag tyckte ändå färgen var ganska ärtig:)
Ramdesignen är ju faktiskt misstänkt lik gröna faran ovan.NickPick sa:"kawasakigrön" :Dkais01 sa:jag tyckte ändå färgen var ganska ärtig:)
Har någon lagt in nåt missfoster från tillverkaren Pole i östra Sverige än...?
Barometer sa:
Känner att jag har svårt att finna ord kring det där..
Barometer sa:
Känner att jag har svårt att finna ord kring det där..
storfiskarn sa:Kan nog va det fulaste jag någonsin sett.
https://www.blocket.se/helsingborg/Cyklar_80458584.htm?ca=14&w=3
MarcusS sa:storfiskarn sa:Kan nog va det fulaste jag någonsin sett.
https://www.blocket.se/helsingborg/Cyklar_80458584.htm?ca=14&w=3
Den var så fin så att den måste förevigas. Undrar om vad det är för färg han säljer? Är det färgen eller cykeln man får garanti på?
Konsensus sa:Revolutionerande fordon med framtiden i sikte har visserligen funnits länge inom bilbranschen. Lite kul är det att även bevittna framtidens tvåhjuliga fordon med trampor.
Slöhögen sa:Konsensus sa:Revolutionerande fordon med framtiden i sikte har visserligen funnits länge inom bilbranschen. Lite kul är det att även bevittna framtidens tvåhjuliga fordon med trampor.
Hoppas den finns med ventiler som tillval om den börjar säljas. Ser lite tomt ut.
Slöhögen sa:Konsensus sa:Revolutionerande fordon med framtiden i sikte har visserligen funnits länge inom bilbranschen. Lite kul är det att även bevittna framtidens tvåhjuliga fordon med trampor.
Hoppas den finns med ventiler som tillval om den börjar säljas. Ser lite tomt ut.
Gurra G sa:Plötsligt i Åre!
Ponent sa:Sådär va?
Och att det endast är möjligt att bromsa om man ligger längst ner i bocken.marr sa:Ponent sa:Sådär va?
Haha, surfplattehållare på styret. Det behöver vi alla.
Inte ens då...Classe75 sa:Och att det endast är möjligt att bromsa om man ligger längst ner i bocken.marr sa:Haha, surfplattehållare på styret. Det behöver vi alla.Ponent sa:Sådär va?
Seeman sa:Kedjan på lilla klingan? Jag trodde inte det var OK(?).
kais01 sa:helt sjuka konstruktioner är sällan vackra. tänk stressen i knutpunkten där i mitten av ramen. man mår illa bara man tänker på den.
en vajer mellan vevparti och styrstam skulle göra nytta
Det kanske är meningen att ha negativ offset ;)NXJ sa:I Strängnäs idag. Den obligatoriskt felvända gaffel är som grädde på moset?
Mvh NXJ
Atakua sa:Undrar ni hur en modern pennyfarthingshoj skulle se ut? Nu vet ni!
https://www.singletracks.com/blog/u...el-penny-farthing-bike-look-like-now-we-know/
Seeman sa:Kedjan på lilla klingan? Jag trodde inte det var OK(?).