Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
pdal sa:Ja, men det är inte bara tyskarna. Här kommer en fräsig Lamborghini.
pdal sa:Land Rover...
julgus sa:Som denna... de gör bland de vackraste bilarna man kan hitta men här gick det fel... Varför konstrade de med övre ramröret.. hade ju varit en vacker sak annars.
pdal sa:Land Rover...
xyz-saft sa:pdal sa:Land Rover...
Jag förstår inte hur den är tänkt att användas? Var är avgasröret?
pdal sa:BMW har fina enduros också...
Jimel sa:pdal sa:BMW har fina enduros också...
Påminner om ripmo
fredrik168 sa:Jimel sa:pdal sa:BMW har fina enduros också...
Påminner om ripmo
Ser gamla spexialiced enduro i designen
Mer lik den där än en Ripmo iaf?Jimel sa:fredrik168 sa:Jimel sa:pdal sa:BMW har fina enduros också...
Påminner om ripmo
Vafan nu blir jag ju krängt eller retas du med mig? Bifogar bild på min hoj ?
Jimel sa:fredrik168 sa:Jimel sa:pdal sa:BMW har fina enduros också...
Påminner om ripmo
Crossmax sa:Mer lik den där än en Ripmo iaf?Jimel sa:fredrik168 sa:Jimel sa:pdal sa:BMW har fina enduros också...
Påminner om ripmo
Jimel sa:fredrik168 sa:Jimel sa:pdal sa:BMW har fina enduros också...
Påminner om ripmo
Bengt-re sa:Jimel sa:fredrik168 sa:Jimel sa:pdal sa:BMW har fina enduros också...
Påminner om ripmo
Nähädu!
Bara fula hojar i denna tråden - den där var inte mycket att komma med i fulhet. Inget alls faktiskt om en tittar ett varv till.
Jimel sa:Bengt-re sa:Jimel sa:fredrik168 sa:Jimel sa:pdal sa:BMW har fina enduros också...
Påminner om ripmo
Nähädu!
Bara fula hojar i denna tråden - den där var inte mycket att komma med i fulhet. Inget alls faktiskt om en tittar ett varv till.
Missade denna, tack Bengt![]()
fredrik168 sa:Jimel sa:fredrik168 sa:Jimel sa:pdal sa:BMW har fina enduros också...
Påminner om ripmo
Gamla enduro skrev jag. Kolla 2002-2004 modellen av spex enduro!
Jimel sa:Jimel sa:Bengt-re sa:Jimel sa:fredrik168 sa:Jimel sa:pdal sa:BMW har fina enduros också...
Påminner om ripmo
Nähädu!
Missade denna, tack Bengt![]()
fredrik168 sa:Jimel sa:fredrik168 sa:Jimel sa:pdal sa:BMW har fina enduros också...
Påminner om ripmo
Gamla enduro skrev jag. Kolla 2002-2004 modellen av spex enduro!
Jaha såååå gammal ?
kais01 sa:fast patentet gällde väl i usa och inte i exempelvis europa? cube har hät kört med horst-länk i många år, jag har en sådan cykel från 2006; men inte sålt i usa förrän senaste åren. scott lär länge ha sålt bara hardtails i usa.
såvitt jag kunnat förstå.
pdal sa:Det måste vara svårt att hitta snygga cyklar om man är väldigt lång. Vore det inte rimligt att ha en större hjulstorlek för väldigt stora cyklar, så att ramen kan bli mer proportionell?
Eftersom landsvägscyklister inte har intresse av att göra ramarna längre i större storlekar (iaf inte hjulbasen) kommer de få det svårt med större hjul.pdal sa:Det måste vara svårt att hitta snygga cyklar om man är väldigt lång. Vore det inte rimligt att ha en större hjulstorlek för väldigt stora cyklar, så att ramen kan bli mer proportionell?
H. sa:Eftersom landsvägscyklister inte har intresse av att göra ramarna längre i större storlekar (iaf inte hjulbasen) kommer de få det svårt med större hjul.pdal sa:Det måste vara svårt att hitta snygga cyklar om man är väldigt lång. Vore det inte rimligt att ha en större hjulstorlek för väldigt stora cyklar, så att ramen kan bli mer proportionell?
Allroad sa:Elcykel?
NickPick sa:Finns canyon grail CF med Eller ska jag lägga in den?
NickPick sa:Man kanske kan ta bakdelen från en inflite och para med en grailframända så får man kanske det fulaste som går att köpa för pengar just nu! Väntar på en fin Photoshop från alfaalfa, som dock gillar dom ??
Bengt-re sa:NickPick sa:Man kanske kan ta bakdelen från en inflite och para med en grailframända så får man kanske det fulaste som går att köpa för pengar just nu! Väntar på en fin Photoshop från alfaalfa, som dock gillar dom ??
Nu kan man ju iofs gilla även fula saker!
NickPick sa:Man kanske kan ta bakdelen från en inflite och para med en grailframända så får man kanske det fulaste som går att köpa för pengar just nu! Väntar på en fin Photoshop från alfaalfa, som dock gillar dom ??
Vad är kopierat på bmcn? Agonisten kändes ju rätt Scott spark däremot!AlfaAlfa sa:NickPick sa:Man kanske kan ta bakdelen från en inflite och para med en grailframända så får man kanske det fulaste som går att köpa för pengar just nu! Väntar på en fin Photoshop från alfaalfa, som dock gillar dom ??
Haha...;)
Gillar Canyons design, eller hela canyons formspråk och varumärkesprofil, helt klart cykelvärldens svar på apple när det gäller att vara extremt stringent i sitt varumärkesbyggande. Sen är de kanske produktutvecklings och tillverkningsnörden i mig som är sjukt imponerad av vissa detaljer och sådant som de kan hålla extremt noggranna toleranser och sådant på och inte bara dölja i organiska slafsiga former med glitterlack och grafik över...*host*..spec..scot...*host:)
Jag själv kör ju på bmc nu som är en grekisk turistfälla-karbonkopia av canyons formspråk så jag är väl lite jäv.:)
Vad man tycker är snyggt är eller fult är som vanligt olika, jag tycker det är spännande när man gör galna grejjer som Canyon gör. Grailstyret har väl bara fått tummen upp i funktion, men kanske inte vunnit skönhetspriser.
Dock tycker jag det finns värre saker än ett styre att hänga upp sig på, tänk Pinarello som spytt ur sig vidrigheter sen dag ett!;)
NickPick sa:Vad är kopierat på bmcn? Agonisten kändes ju rätt Scott spark däremot!AlfaAlfa sa:NickPick sa:Man kanske kan ta bakdelen från en inflite och para med en grailframända så får man kanske det fulaste som går att köpa för pengar just nu! Väntar på en fin Photoshop från alfaalfa, som dock gillar dom ??
Haha...;)
Gillar Canyons design, eller hela canyons formspråk och varumärkesprofil, helt klart cykelvärldens svar på apple när det gäller att vara extremt stringent i sitt varumärkesbyggande. Sen är de kanske produktutvecklings och tillverkningsnörden i mig som är sjukt imponerad av vissa detaljer och sådant som de kan hålla extremt noggranna toleranser och sådant på och inte bara dölja i organiska slafsiga former med glitterlack och grafik över...*host*..spec..scot...*host:)
Jag själv kör ju på bmc nu som är en grekisk turistfälla-karbonkopia av canyons formspråk så jag är väl lite jäv.:)
Vad man tycker är snyggt är eller fult är som vanligt olika, jag tycker det är spännande när man gör galna grejjer som Canyon gör. Grailstyret har väl bara fått tummen upp i funktion, men kanske inte vunnit skönhetspriser.
Dock tycker jag det finns värre saker än ett styre att hänga upp sig på, tänk Pinarello som spytt ur sig vidrigheter sen dag ett!;)
Canyon är väl fortfarande märket för de som mest cyklar på hobbybasis och inte har kontakter hos en lbs och kan få tillgång till bra priser, då är dom ju svårslagen till priset. Men formspråket har dom ju varit duktiga på att stjäla från Rondo tex.
Apropå fula cyklar så är ju seglet vid luxens sadelstolpe ännu en feature Man vill se vid kommande montage, sen är väl det lånat av någon mindre tysk tillverkare som jag inte minns namnet på.
Välbyggda ramar måste vara bra med tanke på alla knäckta ramar det finns. Huvvaligen. Sånt händer ofta men sköts det snyggt från leverantör så är det sällan något stort problem.
Grailens styre vet jag inget om, men jag vet att många stora tidningar tar betalt för reviews så jag håller mig passiv tills jag provat.
Bilden föreställer det fula med grail CF. Hur kan man få en så arbetad cykel att se ut att komma från Ali express???
Nu var det kanske mycket tyckande här, men jag vågade inte posta en Pole ?.
Bmc roadmachine är lite sådär halvful den också. Droppade stag bak.