D
Deleted member 74383
Guest
Fula Hojar!!
Haibike gör ju dom absolut fulaste cyklarna rakt igenom, finns inte en enda snygg , och att de sen är skräp hjälper ju inte
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Om de håller för Sam pilgrim en dag så räcker dom en livstid for oss andra.Haibike gör ju dom absolut fulaste cyklarna rakt igenom, finns inte en enda snygg , och att de sen är skräp hjälper ju inte
Hört annatOm de håller för Sam pilgrim en dag så räcker dom en livstid for oss andra.
Du har rätt! Ibland ser man saker tydligare på bild... Undrar hur man lyckas böja en stålgaffel så pass...
Hittade två till skönheter till på iFreedoms fejsbooksida.Hittad på blocket:Visa bilaga 501807
Hittad på blocket:Visa bilaga 501807
Iallafall lätt att dra vajer/slang till intern sadelstolpe!!???Hittad på blocket:Visa bilaga 501807
Kan inte annat än hålla med.Har tidigare gillat Bianchi för dess klassiska färg och rena look men ju gick det över alla gränser
och vevpartiet? här snackar vi "biffa upp"
Visa bilaga 503366
Vet inte vart man ska börja… allt är bara fel och ja, fult! ?
Cykla in i något. Det är inte så svårt - har testat det själv....Du har rätt! Ibland ser man saker tydligare på bild... Undrar hur man lyckas böja en stålgaffel så pass...
Fast knappast med vevarmarna ståendes åt alla håll och kanter på det där viset väl? ?Va???!?! C35 är ett rullande konstverk ju! Jag tvivlar inte på att dom känns som att cykla runt med en mindre båt, men ack så vackra. Föredrar den dock i svart.
www.instagram.com
Har nog setts här förut. Den blir inte vackrare för det!Detta var något av det fulaste jag sett på ett tag! ???
![]()
Loves road bikes på Instagram: "🚲 Ku TF1 ✔️ 📷 @ku_cycle #lovesroadbikes #kucycling #aeroiseverything #sramforce"
3,080 likes, 61 comments - loves_road_bikes August 1, 2021: "🚲 Ku TF1 ✔️ 📷 @ku_cycle #lovesroadbikes #kucycling #aeroiseverything #sramforce".www.instagram.com
de där e ju underbara! svinkul på bakhjuletVem sjutton kan använda den här?
Detta var något av det fulaste jag sett på ett tag! ???
![]()
Loves road bikes på Instagram: "🚲 Ku TF1 ✔️ 📷 @ku_cycle #lovesroadbikes #kucycling #aeroiseverything #sramforce"
3,080 likes, 61 comments - loves_road_bikes August 1, 2021: "🚲 Ku TF1 ✔️ 📷 @ku_cycle #lovesroadbikes #kucycling #aeroiseverything #sramforce".www.instagram.com
Ser ut som något för länsman! ?Visa bilaga 508163
Den är ännu fulare i verkligheten....
En sån måste jag skaffa och ha på altanen. Det suger ju att behöva gå flera meter när man ska ta sig från ena sidan till den andra.Vem sjutton kan använda den här?
Den där vill jag ha. Perfekt med en liten hoj som gör att ställa ifrån sig var som helst utan att riskera bli av med den. Skivbromsar också. ?
Man drev en generator med pedalerna som i sin tur driver en elmotor. Man slipper ju kedja! Wow.....Den där vill jag ha. Perfekt med en liten hoj som gör att ställa ifrån sig var som helst utan att riskera bli av med den. Skivbromsar också. ?
Man drev en generator med pedalerna som i sin tur driver en elmotor. Man slipper ju kedja! Wow.....
... Det blir bara bättre och bättre... ?Man drev en generator med pedalerna som i sin tur driver en elmotor. Man slipper ju kedja! Wow.....
Jag läste om den på ett annat ställe där tillverkaren påstod att effektförlusten i systemet är 5 % jämfört en välskött kedjas 2 %. En riktigt illa skött kedja kan ha en verkningsgrad ned mot 50 %. Men jag misstänker att det känns skumt att inte ha en direktkoppling mellan fötter och hjul. Eller så är jag bara en tråkig, konservativ bakåtsträvare…Man drev en generator med pedalerna som i sin tur driver en elmotor. Man slipper ju kedja! Wow.....
Bra, väldesugnade elmaskiner ligger på 95% verkningsgrad - tveksamt om man når så långt i lågvarviga maskiner med vikt och pris begränsningar. Redan här i bästa bästa fall hamnar man på 90% systemverkninggrad - troligen sämre än så, men men - det brukar aldrig bli riktiga produkter av sånna här tokigheter.Jag läste om den på ett annat ställe där tillverkaren påstod att effektförlusten i systemet är 5 % jämfört en välskött kedjas 2 %. En riktigt illa skött kedja kan ha en verkningsgrad ned mot 50 %. Men jag misstänker att det känns skumt att inte ha en direktkoppling mellan fötter och hjul. Eller så är jag bara en tråkig, konservativ bakåtsträvare…
Jag blir provocerad av produkter som den där. Ful, resursslösande, ineffektiv. Den löser ett problem som inte existerar, och skapar samtidigt massvis med nya problem.Bra, väldesugnade elmaskiner ligger på 95% verkningsgrad - tveksamt om man når så långt i lågvarviga maskiner med vikt och pris begränsningar. Redan här i bästa bästa fall hamnar man på 90% systemverkninggrad - troligen sämre än så, men men - det brukar aldrig bli riktiga produkter av sånna här tokigheter.
Men en bromton är smidig, genomtänkt och sund. Det är är bara overengineered och dessutom ful så att klockorna stannar....Cykeln är vikbar och då är det praktiskt att slippa en oljig kedja. Verkningsgraden är nog helt OK jämfört med en normalskitig Bromton.
Brr....
Nu så cyklar jag i stort sett bara gravel, men när en gravel ser ut så som den på bilden, då tänker jag "du vill egentligen ha en MTB".
Ja inte blev den fulare!
Nästa steg är 63 grader hta också ?
Tänker bara "HTFU" liksom (eller skaffa mtb istället)
Jag skulle garanterat sätta min snabbaste tid på cykelvasan med den där!Tänker bara "HTFU" liksom (eller skaffa mtb istället)
Bara göra som Lael Wilcox och sätta bock på en Epic HT och vinna Unbound XL . Hellre det än den där styggelsen. :)Jag skulle garanterat sätta min snabbaste tid på cykelvasan med den där!