Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Passar klingorna på bilden mitt 580 vevparti? i så fall blir det snuskigt billiga bruksklingor - inte lätta, snygga o säkert inte jättetåliga men det spelar ju inte så stor roll för det priset.
det här vevpartiet går på 22,99 Euro, det blir billigare än lösa klingor hos h&s och crc. Frågan är bara om de kan vara så dåliga att de inte blir prisvärda?
Var då? Jag tänkte köpa en ny klinga imorgon (kommer säkert behöva byta fler hyffsat snart), men för det priset känns det ju nästan dumt att inte byta alla. Speciellt som min LBS ville sälja en klinga för 150 kr utan att ens veta vilken tillverkare det var!
Mindestbestellwert: 50,00 Euro ??? Jag tänkte kolla vad frakten blev men man måste hansla för 50 Euro för att få handla eller är bra mina tyskakunskaper för risiga? Jonasp: är du intresserad av samköp med delad frakt?
man måste beställa för 100eur om man ska ha det utanför tyskland. inga problem för mig då jag ska ha lite andra grejor. min order är redan lagd. frakten är på 15euro om man inte köper stora saker som tex hjul.
jonasp skrev:
-------------------------------------------------------
> det här vevpartiet går på 22,99 Euro, det blir
> billigare än lösa klingor hos h&s och crc.
> Frågan är bara om de kan vara så dåliga att de
> inte blir prisvärda?
Fredrik Larsson skrev:
-------------------------------------------------------
> Kolla vad cyclecomponets.com har för priser på
> klingor annars, sist jag kollade priser var det
> rätt billigt.
Ganska billiga men inte som dom här. Tror det är väldigt få i europa som kan hänga med h&s. Ska bli väldigt intressant att testa om de funkar bra. Lösa klingor kändes knappt som ett alternativ förut eftersom man för nån hundring till kunde få ett nytt 580-parti inkl. nytt lager.
mina kommer på posten snart... tyckte att det var för billigt för att låta bli. har jag 170 vevar på pendlarcykeln och vill "uppgradera" till 175. dessutom var mellanklingan slut och detta var billigare än cyclecomponents.
kan bara hålla med om att det är j***igt billigt men är det verkligen "fulklingor"... villka snobbar vi är
Billiga klingor, men de är rätt kassa hade de vevpartiet på min merida. De är sämre än LX/XT-klingor tycker jag lyckades böja en del av tänderna på stora klingan när jag sen skulle böja tillbaka dom gick några av, men så fort som LX/XT slits är de nog prisvärt.