Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
qma sa:Pass på frågan om årsmodell.
Begagnat kan som du säkert inser vara svårt att se skicket på, ebay eller inte. Är det över landsgränser så är det mer risk så klart, kanske inte att bli lurad i slutändan, men att spilla en massa tid och bli besviken. Jag vet några som köpt sina stigcyklar begagnade från andra länder på ebay, och skicket var inte bra, men det var ganska billigt. En månads service-pillande innan det blev ok.
Jag har personligen bra erfarenheter av att köpa begagnade grejor från utlandet, men vet inte om jag skulle ge mig på just cykelgrejor.
Fredde78 sa:novis som jag är så frågar jag här. Hur stör skillnad är det på en rock shox reba från 2014 och dagens?
Skulle ni våga köpa en begagnad från ebay?
Tack på förhand
Vernersson sa:Fredde78 sa:novis som jag är så frågar jag här. Hur stör skillnad är det på en rock shox reba från 2014 och dagens?
Skulle ni våga köpa en begagnad från ebay?
Tack på förhand
Ta du dig en kik i denna tråden innan du bestämmer dig.
http://happyride.se/forum/read.php/1/3001806
Boromir sa:Fast man får ju en ny Pike för 5-6000kr på T.ex Alltricks och en Reba kring 400€ det är ju inga jätteskillnader, särskilt inte om man måste börja med att serva.
/T
Jensen sa:Köpte oanvänd sid rlt 2014 för 2000kr på ebay, nyskick så klart. Så visst kan man göra fynd, men oxå bottennapp