BuTTuS
Aktiv medlem
Garmin connect imponerar inte
Ja, inga kartorÄr den nästan 1.500 SEK billigare FR570 liksom den (delvis) touch-styrda och drygt 300 SEK ännu billigare Venu 4 även de ointressanta?
Här finns en jmf mot FR965
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, inga kartorÄr den nästan 1.500 SEK billigare FR570 liksom den (delvis) touch-styrda och drygt 300 SEK ännu billigare Venu 4 även de ointressanta?
Här finns en jmf mot FR965
OkJa, inga kartor![]()
Den länken fungerar inte för mig, men här är nyheten på Garmins sida:
![]()
Garmin acquires TrainingPeaks and TrainHeroic, leading endurance and strength training platforms for athletes and coaches - Garmin Newsroom
SCHAFFHAUSEN, Switzerland/July 22, 2026 — Garmin Ltd. (NYSE: GRMN) today announced it has acquired the TrainingPeaks and TrainHeroic training platforms for athletes and coaches. The acquisition strengthens Garmin’s fitness ecosystem with customizable coaching experiences for endurance, strength...www.garmin.com
www.dcrainmaker.com
Vilken känns närmare sanningen? Var du upp i 190+ bpm?Dagens test av garmin handledspuls vs garmin pulsband, denna gång landsvägscykling.
Handled (epix gen2)
Visa bilaga 843130
Pulsband (hrm200/Hammerhead karoo)
Visa bilaga 843131
Kan de inte lägga några dollar och fixa rullskidor som aktivitet om de har så mycket pengar![]()
Garmin Acquires Training Peaks & TrainHeroic: What Does it Mean?
Garmin announced today that it has acquired TrainingPeaks & TrainHeroic (TrainHeroic was part of TrainingPeaks). Garmin hasn’t announced how much it spent, or really much else except that it ...www.dcrainmaker.com
Siffrorna från pulbandet känns rimliga.Vilken känns närmare sanningen? Var du upp i 190+ bpm?
Jag kollar en del på kartor på min 42mm Epix Pro när jag vandrar eller springer i skog. Tycker det funkar helt ok, men skulle inte köra kontinuerlig navigation med den.Ok
Kartor på den yttepytte lilla (jmf med de andra jag har tillgängligt) klockskärmprecis över ett en har gjort att jag ännu inte ens har tittat på ngn karta i min Epix pro, som jag har haft haft i år nu. Tidigare hade jag en FR645 och i den tittade jag på kartan en(1) ggn och aldrig mer.
Därför tänkte jag inte alls på kartor i klockan.
Men du skall naturligtvis skaffa en klocka med de funktioner du vill ha.