Hej, tänkte fråga här för har försökt att läsa på garmins hemsida men den är fan en djungel utan dess like... Har treproblem.
1. Jag har försökt uppdatera min mjukvara i min edge 1000, men när jag försöker det med sladd kopplat till min dator så vill den bara att jag ska ladda hem garmin express för att kunna koppla upp och ladda hem via wifi direkt i produkten, problemet är att mitt operativsystem på datorn är för gammalt för att kunna använda garmin express... Så hur göra jag för att uppdatera min garmin med sladd direkt via min dator!?
2. Jag har allt inställd på metriskt både i produkten och på min profil via hemsidan, men om jag ändå delar ut ett pass jag tränat så visar den i engelska mile, varför i hellskotta då!? Vart ska jag ändra mer för att den ska förstå att jag vill visa i vanliga meter??
3. Utan anledning så blir min skärm låst med "touch lock" trög som man är förstår jag inte om det sker automatiskt och hur jag låser upp, jag brukar pilla på skärmen lite överallt och ibland lyckas jag låsa upp skärmlåset men jag vet inte hur jag lyckades :)
Lite nybörjarfrågor som jag hoppas någon kanske kan hjälpa mig med... Tack på förhand