Garmin Fenix 6 Pro

glitch

Aktiv medlem
Garmin Fenix 6 Pro
Har aldrig handlat där men (suspekt) bra pris på nya 955 Solar som typ har allt Fenix 7 har och lite till

Själv köpte jag som sagt en Fenix 5 Plus begagnat för en väldigt rimlig slant. Den kan allt du efterfrågar också :)

Geluten

Medlem
Garmin Fenix 6 Pro
Har aldrig handlat där men (suspekt) bra pris på nya 955 Solar som typ har allt Fenix 7 har och lite till

Själv köpte jag som sagt en Fenix 5 Plus begagnat för en väldigt rimlig slant. Den kan allt du efterfrågar också :)
Väldigt bra pris..
Ser ut att vara legit. 955 solar för 4200:-, för bra för att vara sant?
Någon med erfarenhet från butiken?
Trustpilor ger OK betyg, de flesta negativa recensionerna gäller felleverans och att det kostar 5€ att returnera varan.

Hälsingland

Aktiv medlem
Garmin Fenix 6 Pro

Det ser ju onekligen ut som ett bra pris. Faktura från klarna så borde man väl vara säker om det är något fuffens.

Jag brukar annars köpa med kreditkort om jag är osäker och har vid ett tillfälle reklamerat ett köp där det var bluff.

Zlatko

Aktiv medlem
Garmin Fenix 6 Pro
Väldigt bra pris..
Ser ut att vara legit. 955 solar för 4200:-, för bra för att vara sant?
Någon med erfarenhet från butiken?
Trustpilor ger OK betyg, de flesta negativa recensionerna gäller felleverans och att det kostar 5€ att returnera varan.
Jag gav det en chans på faktura, så får man hoppas den dyker upp.

mzi

Aktiv medlem
Garmin Fenix 6 Pro
För massa år sedan hade bikeshop 98% rea på Thule shield. Jag behövde inte cykelväskor men för 30kr så tyckte jag att det kunde vara värt att ha något bättre att packa mjölken i. Efter någon vecka så frågade jag var paketet var och fick ett mail tillbaka om att de hade tänkt att ha 25% rabatt men något hade gått fel, och undrade om jag ville ha dem för det priset. Det mailet svarade jag inte på och senare på kvällen fick jag en leveransbekräftelse och 90kr drogs för väskor och frakt.

Så ibland funkar det!

BuTTuS

Aktiv medlem
Garmin Fenix 6 Pro
Men dom ligger ju fortfarande där för 4200? Nästan så jag blir sugen själv trots att jag har en Epix.
Eller vänta nu, jag köpte ju Epix för att mina trötta ögon började få problem med 945an... Nå ja, bra pris iaf och jag hoppas ni får era :-)

Zlatko

Aktiv medlem
Garmin Fenix 6 Pro
Men dom ligger ju fortfarande där för 4200? Nästan så jag blir sugen själv trots att jag har en Epix.
Eller vänta nu, jag köpte ju Epix för att mina trötta ögon började få problem med 945an... Nå ja, bra pris iaf och jag hoppas ni får era :-)
Ja, det verkar ju i alla fall inte upptäckt felet så pass att de har korrigerar det.

Epix 2 verkar vara så jävla fin! Underbar skärm. Var oerhört nära att köpa en, men sen blev jag med racer och klockbudgeten minskade. En 955 för 4200 vore perfekt 😉

Zlatko

Aktiv medlem
Garmin Fenix 6 Pro
Googlade lite för att se hur det ligger till rent "lagligt".

Frågan är ju om man köpt varan ännu när man tagit det på Klarna faktura?

SmartSelect_20220725-205418_Chrome.jpg

Det är ju fel pris de satt, med tanke på att man ser ett annat pris på .com/.nl/.de, MEN det är i ärlighetens namn inte UPPENBART. När de rea thule-väskor till 98% var det uppenbart, men 4200 skr är ändå en hel del pengar.

Nu har jag såklart inte tänkt att processa, men ändå lite intressant att fundera på vad som gäller i sådana här fall.

Geluten

Medlem
Garmin Fenix 6 Pro
Då är det bara att fortsätta hålla sina vitnade tummar!
Klarna är ofta något snabbare än webbutikens försändelsinfo. Så om de skickat fakturan så är du på god väg :)
Det innebär att du är klar! Tror jag i alla fall. Bara beställt med Klarna nån gång förut, då har fakturan kommit i samband med att varan har skickats.
Dock borde det ju även komma ett mail om skickat med DHL, spåra här, från 21run.

Topp