BuTTuS
Aktiv medlem
Garmin Fenix 6 Pro
Äh va faan, inte ska sambon behöva dras med min gamla 935a längre, klick! :-)Du kan fortfarande köpa den vita 955an utan solar för 4205 ju
Äh va faan, inte ska sambon behöva dras med min gamla 935a längre, klick! :-)Du kan fortfarande köpa den vita 955an utan solar för 4205 ju
Sitter med klockan på armen nu! Hämtade ut den i eftermiddags och allt funkar fint. Visa bilaga 570504
Å där kom plinget från Klarna-appen så då vekar kanske jag (hon) få en klocka snart också då :-)Äh va faan, inte ska sambon behöva dras med min gamla 935a längre, klick! :-)
Jag fick ett pling och efter typ 48h så kom en faktura för de första plinget typ. Ingen DHL notis för mig ännu dock.Å där kom plinget från Klarna-appen så då vekar kanske jag (hon) få en klocka snart också då :-)
DHL knegar nog inte fredagar verkar det som 🤥😂Jag fick ett pling och efter typ 48h så kom en faktura för de första plinget typ. Ingen DHL notis för mig ännu dock.
naj ser mörkt ut :(DHL knegar nog inte fredagar verkar det som 🤥😂
Mitt å👍 tog ett par afterwork öl så kom dom igång 😁Nu kom mitt meddelande från DHL☝️👍
Är väl bara att skaffa en sådan eller en bit rörisolering av lämplig storlek.Nån av alla 955-köpare som tänkt testa att mounta klockan på styret?
Jag hade en suunto9 som jag sålde, borde väl funka med de fästet täntke jag, bara som en plastbit man säkker fast på styret som skapar en loop :)Nån av alla 955-köpare som tänkt testa att mounta klockan på styret?
Samma status här. KÄMPA!Kollar själv trackingen lite för ofta xD Har träffat terminal i området så ombud bör få den när som helst kämpa kämpa.
Samma status här. KÄMPA!
Verkligen. Grymt tips!!Hämtade nyss mitt ex också, sambon blev glad (dottern fick en vit klocka på sin födelsedag i morse, så då passade det bra att mamma fick en vit idag också😊)
Edit: vi får väl utse @glitch till årets tipsare!
Alla nya forerunner 955 ägare, nån som provat navigation? Behöver lite hjälp.
Det gör mig GALEN att jag inte får en varning/beep-ljud när en kurva närmar sig (när jag följer en course(. Jag ser på kartan att kurvan närmar sig, och det står avståndet i meter, men inget "varningsljud". Kan ju omöjligt vara meningen att man måste springa/cykla och konstant titta på klockan?
Några erfarenheter?
Fast det där är väl "ur kurs" varning, Zlatko ville väl ha en varning att t.ex. en sväng närmar sig så han inte alltid behöver titta på klockan för vad som kommer?Visa bilaga 573070 Tjena!
Tror du hittar det enligt ovan (från manualen). Många menyer att knappa igenom blir det ..
Ha de!
Har ju som sagt en Epix, och har aldrig cyklat med den, men vid löpning så lever den ju om inför ett vägval med ovanstående inställning, dock så vet jag inte om den också kan varna för skarpa svängar som en Edge kan göra...?Så ni andra har alltså beep/varning. Skönt! Då gäller det bara att hitta rätt inställning någonstans då....
Nej, det vet inte jag heller. Men min var knäpptyst under hela löpningen. Kan jag ha varit så dum I huvudet att jag hade på "stör-ej-läge" och det är problemet? Svårt för dig att veta, men ja, så dum i huvudet kan jag nog ha varit. Det blir nästa steg i felsökningen.Har ju som sagt en Epix, och har aldrig cyklat med den, men vid löpning så lever den ju om inför ett vägval med ovanstående inställning, dock så vet jag inte om den också kan varna för skarpa svängar som en Edge kan göra...?
Detta hittar du i connect?Nu gav jag ju bort 955an jag fyndade, men har själv en Epix och tänkter att de kan vara lite samma sak...
Om du går in i inställningarna för aktuell aktivitet, under Rutter finns då en inställning för Banor som kanske kan vara värd att testa ändra? Jag har själv dock inte lyckats lista ut exakt vad den gör...
Visa bilaga 573110
Japp, klicka på klockan i överkant, sen Aktiviteter och appar, sen cykling eller vad du nu använder, Rutter...Detta hittar du i connect?