thomaslundstrom
Aktiv medlem
Gcn appen
Så tänkte jag också innan jag upptäckte att cyclocross och ibland xc är mycket roligare att titta på än lvg. Väldigt besviken är jag
För att inte tala om track! Grym underhållning!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Så tänkte jag också innan jag upptäckte att cyclocross och ibland xc är mycket roligare att titta på än lvg. Väldigt besviken är jag
Nej. En massa reklam, jättestörigt. Jag sade upp det genast.Eurosport Player för 179kr per månad, är den helt utan reklamavbrott mitt i tävlingarna?
Åh nej... helt klart en deal breaker. Jag antar att i slutändan kommer Warner att vinna på detta, och hur bra GCN+ var kommer till slut bara bli en myt som ingen tror på.Nej. En massa reklam, jättestörigt. Jag sade upp det genast.
Jag kan se cykel strömmat på Eurosport. Gäller bara att välja rätt ström. Och MTB, CX och bancykling finns i utbudet.Nej. En massa reklam, jättestörigt. Jag sade upp det genast.
Reklamfritt alltså? Eurosport player eller Discovery+?Jag kan se cykel strömmat på Eurosport. Gäller bara att välja rätt ström. Och MTB, CX och bancykling finns i utbudet.
Smaken är så klart som baken och kanske styrd av vad man finner intressent med cykling överlag, men av de senare som kommit gillade jag El Diablo, Behind the lens, Himalayas, Zoncolan och Angliru.Vilka är dokumentärer är värda att se (spara ner innan de stänger ned)?
Eurosport.com. Eurosportplayer försvann i våras. Välj den ström som heter ”reklamfritt utan avbrott”.
Den som bara heter "E" är reklamfri, den som heter E1 är en spegling av TV-strömmen och har reklam. Båda strömmarna visar samma tennismatch för närvarande.
CX är min favorit att titta på, där är det liksom rimligt att titta på ett helt lopp...Ingen cykelsport är så kul att kolla på som CX, förutom när Fem är med men inte Puck eller Shirin....
Ja, åtminstone en månad tillbaka i tiden. Just nu är det äldsta loppet jag kan se etapp 7 i Turkiet runt. Notera "Utan Avbrott" i bilden nedan.Kan du se repriser av allt, då utan reklam?
Retro vs modernVilka är dokumentärer är värda att se (spara ner innan de stänger ned)?
Jag tycker filmerna om Mark Beaumonts långcyklingsrekord var de bästa..Vilka är dokumentärer är värda att se (spara ner innan de stänger ned)?
Ja, åtminstone en månad tillbaka i tiden. Just nu är det äldsta loppet jag kan se etapp 7 i Turkiet runt. Notera "Utan Avbrott" i bilden nedan.
Alltså, jag är rätt säker på att alla tävlingar du kunde se på GCN+ kunde du se på ES med, i samma format. Har inte sett några dokumentärer, men CX, XC, DH och bancykling finns eller har funnits att tillgå. UTAN REKLAM.
Tack för info. Kan man välja språk på kommentatorerna också?Ja, åtminstone en månad tillbaka i tiden. Just nu är det äldsta loppet jag kan se etapp 7 i Turkiet runt. Notera "Utan Avbrott" i bilden nedan.
Alltså, jag är rätt säker på att alla tävlingar du kunde se på GCN+ kunde du se på ES med, i samma format. Har inte sett några dokumentärer, men CX, XC, DH och bancykling finns eller har funnits att tillgå. UTAN REKLAM.
Visa bilaga 666133
Få Vacchi att snacka finska? ?Tack för info. Kan man välja språk på kommentatorerna också?
Inte så jag tänkte, men iofs, varför inte? ?Få Vacchi att snacka finska? ?
Han skulle väl bli någon mindre irriterande på finska kan en hoppas? Eller, jag skulle i alla fall inte fatta hur irriterande han e.Få Vacchi att snacka finska? ?
Det gör dom redan :)Discovery och Eurosport behöver helt enkelt börja sälja energidryck.
Ja, det går. Jag hade uppskattningsvis ca 10 språkval under TdF.Tack för info. Kan man välja språk på kommentatorerna också?
Jag hade utan problem kunnat betala rätt mycket mer för GCN+. Tack för de här åren, det har varit givande!
Så vad ska jag nu ha om jag vill ha "samma" upplägg? Önskelistan är reklamfritt, streama hur/när jag vill och gärna att jag kan få de brittiska kommentatorerna :) Har ni kommit fram till en lösning?
eurosport är din lösningJag hade utan problem kunnat betala rätt mycket mer för GCN+. Tack för de här åren, det har varit givande!
Så vad ska jag nu ha om jag vill ha "samma" upplägg? Önskelistan är reklamfritt, streama hur/när jag vill och gärna att jag kan få de brittiska kommentatorerna :) Har ni kommit fram till en lösning?
Ger Eurosport ngn fördel kontra Discovery? Båda kostar vad jag fattar 179 kr/mån. Eurosport ger Eurosport (duh!) medan Discovery ger Eurosport plus en en del annat (junk).eurosport är din lösning
Get inte Discovery+ samma?eurosport är din lösning
Tänker detsamma? D+ är väl mest reality men lite filmer och diverse lär väl finnas.Ger Eurosport ngn fördel kontra Discovery? Båda kostar vad jag fattar 179 kr/mån. Eurosport ger Eurosport (duh!) medan Discovery ger Eurosport plus en en del annat (junk).
Tänker hur länge man kan se saker i efterhand, reklamfrihet och annat.
jag är dåligt insatt i D+ vs Eurosport. Men jo, Dplay/eurosport har väl alltid haft samma liveutbud som gcn. Med min logik tänkte jag att iom att det typ är samma bolag så utgick jag bara från att det antingen är skitsamma vilken tjänst som används eller så skiljer något. Annars förtjänar inte Eurosport som egen tjänst till samma peng att existera.Typiskt att bra tjänster alltid skall försvinna. Hade inte haft något större problem om de ökade priset med 50% för 2024 och sedan ytterligare 50% 2025. Tjänsten var värd mer än den kostade.
Men 7 månader av Discovery+ a 179:- blir ca 1200, så en hundring i månaden om man slår ut det på året. Tänker Omloop till och med att Vueltan är slut. Allt där emellan, Lombardia, CX, UAE tour och allt sånt får nog bli Tiz Cycling eller liknande.
Vad jag vet går OS i år dessutom på Discovery. Antar att det sänds på basic sportpaketet och att man inte behöver något som kostar flera hundra per månad.
Tänker detsamma? D+ är väl mest reality men lite filmer och diverse lär väl finnas.
Du måste ha ett betalkort från UK… förr gick det att betala med ett svenskt kort om man körde vpn vid ”köpet” men det fungerar inte längre sendan några år..VPN till UK och eurosport player för £6.99/månad, finns det nåt bättre alternativ?
Jag har inte fått något sådant mail men utgår från att abonnemanget sägs upp automatiskt dem 19 dec och att pengarna återbetalas.
Väldigt tråkigt att de lägger ner. Tyckte GCN-appen fungerade väldigt bra, vilken jag tyvärr varken kan säga om Eurosport player eller Discovery+. Den sistnämnda varit så buggig, framförallt chromecast stödet, att den är helt oanvändbar. Hade kunnat betala mer för GCN+ med lockar inte det minsta att teckna ett överprisat Discovery-abonnemang.