Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag ska till och boka rum för mig och muts. Vi tänkte komma upp redan på torsdag kväll för att kunna åka hela fredagen, dvs tre nätter. Men om du vill dela så kan vi ju ta ett fyrabäddsrum. I stället för att betala 2x460 kr = 920 kr själv så blir det 3x660/3 = 660 kr om vi delar lika på't. Om vi får tag på ytterligare någon som vill ha den sista bädden blir det ju billigare ändå.
Jupps, även om du kommer fredag blir det ju billigare att bo två i tre nätter och en i två nätter i en fyrbäddsstuga för tre nätter än en i en stuga för två för två nätter :)
heins: försök kolla om din polar J vill vara med två nätter. Blir 330 kr för två nätter för honom i sådana fall, och som jag fattar det ingår frukost. Om inte annat finns det en sängplats över tor-fre, två eller tre nätter.
Ok. En sängplats finns alltså, tre nätter från torsdag till söndag nu till helgen. Skicka mig ett PM eller SMS (nummret finns i min profil) om du behöver tak över huvudet på natten!
slhap skrev:
-------------------------------------------------------
> jag kan behöva tak på lördag kväll! (en natt alltså)
Slocknade tidigt i går, fick ett SMS om en snubbe som ville ligga med oss så platsen har tyvärr rykt. Men man kanske kan klämma in en madrass på golvet, men det är säkert verboten misstänker jag :)
Kom hem från kanada i morse men vill ändå cykla mer så om någon har plats i bil och boende eller i varjefall bil så vill jag gärna följa med. Helst fredag eftermiddag eller torsdag kväll.