Globalistic skrev:
-------------------------------------------------------
> 1, någon som är sugen på att köra
> engelbrwktsloppet 31 juli? Jag och Ordens ska
> köra.
> 2, någon som är sugen på en Sub 8.30 satsning
> till vr 2012?
> 3, jevlar va fin min 29er ram är ;)
1, Nej...Mitt i sommarsemestern med familjen och jag tror tyvärr att jag precis lämnat området (Orsa björnpark) några dagar innan. Sedan om jag nu mot förmodan skulle vara däruppe i krokarna just då så har jag inte cykeln med mig.
2, Lvg är ännu inte min grej. Jag kommer nog så småningom göra en Svensk klassiker satsning och då måste jag ju ta mig an VR. Fast jag väntar något eller några år till. Den passar ju annars bra med en 40-års kris, men tills dess är det för många år iofs.
3, Du kommer ju krossa oss andra med de där prylarna Bang. Jag får nog skruva upp träningsintensiteten ytterliggare ett snäpp om jag ska orka haka på dig ;)
Angående tisdagarna framöver får jag nu göra ett semesteruppehåll. Det blir nog några spontanrundor när jag är på hemmaplan och då hör jag av mig. Satsar på en återkomst under första halvan av augusti.
Träningen (cykel) framöver:
Jag gör en ordentlig satsning till Lida Loop 2012 och ska gå in på sub 3h. Ett tufft mål, men då får jag också en anledning att köra på hårt under hösten och vintern ;)
Trevlig sommar!