MrSthlm
Aktiv medlem
Giro d’Italia 2021
Mycket svammel om att ta på/av kläder i farten "på ett säkert sätt" också. Vad blir nästa tips? Hur man SMS:ar när man kör bil?
Ja, jag gillar ju verkligen Vacchi (han är helt grym!) men ibland bär det iväg... haha :-) När de började raljera om träning i går så blev det nästan komiskt, till slut gav de upp dock.
Fast det är nog jag som är lite känslig för det ämnet. Jag är inte helt förtjust i diskussioner när folk förklarar varför de tränar. Typ, vissa tränar för "upplevelsen", det ska vara kul, det ska vara så trevligt, mysigt, socialt (införstått: allt annat är fel), det ska vara facebook, gruppträning, bilder och instagram likes, helst ska man hålla varandra i handen medan man cyklar och le. Dåligt väder? Lägg ner allt.
Min poäng: Folk är olika och motiveras av olika saker. Själv är jag nog mer inne på linjen att det är naturligt att röra på sig och icke naturligt att inte göra det.
Fast man kanske borde träna på det här som de raljerade om, att ta på sig regnjacka i farten, problemet är att jag är så förbannat stel i armarna. ;-)
Senast ändrad: